Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2018
Facebook Twitter YouTube Rss_feed

Moto Guzzi: Nevada 750ie

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 73
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Fanis Zisis

DSCN3580Nevada... γνωστή ως η έρημος που φιλοξενεί το Λας Βέγκας, μια αμαρτωλή πόλη με πολλά καζίνο, επιγραφές, εκκλησίες που μπορείς να παντρευτείς ντυμένος εξωγήϊνος και δεν συμμαζεύεται...

...περισσότερο γνωστή όμως, επειδή έχει δανείσει το όνομά της σε ένα θρυλικό small block μοντέλο της Moto Guzzi, Nevada Classic λοιπόν... ερωτευμένος με μια μικρή κι αλλοπαρμένη. Το μοντέλο παρουσιάστηκε από την Moto Guzzi το 1993 και έκτοτε παράγετε συνεχώς με διάφορες μικροπινελιές και βελτιώσεις. Πλέον είναι ένα σύγχρονο small block το οποίο φορά τον γνωστό 750άρη κινητήρα των Βreva 750 και V7, με 48 άλογα (σύμφωνα με την μαμά, αλλά λιγότερα σε μετρήσεις που έχουν γίνει),  λίγα σχετικά με την άποψη πολλών. ΑΛΛΑ, εκεί είναι και το μυστικό της μαμάς... Εδώ η Moto Guzzi δίνει μαθήματα σε όσους την αμφισβητούν. Η δύναμη δεν είναι απαραίτητα το παν, ο τρόπος όμως που την στέλνεις στον πίσω τροχό είναι, μιας τα "λιγοστά" αυτά άλογα, αποδίδονται γραμμικότατα και έτσι δεν στερείσαι πουθενά αυτό που χρειάζεσαι. Για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, είναι μια χαρά. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά αυτή είναι δουλειά τόσων άλλων μοτοσυκλετών που υπάρχουν! Εγώ ταξιδεύοντας στην Εθνική δικάβαλος μέχρι 140 χλμ ήμουν μια χαρά αν κρίνω απο την εμπειρία μου στο πρόσφατο ταξίδι που έκανα μέχρι τα Καρπάθια, δικάβαλος και τριβάλιτσος. Για αναβάτες του δικού μου ύψους (1,67) και μέχρι 1.75 νομίζω ότι η Νεβάδα είναι ιδανική... με σχετικά μικρό ύψος σέλας, ακουμπάω και τα δύο μου πόδια στο έδαφος νιώθοντας πολύ άνετα. Η θέση της είναι λες και έχει φτιαχτεί ειδικά για αναβάτες αυτού του σωματότυπου... Ανεση με όλη την σημασία της λέξης!

Σήμερα είχε καταπληκτική μέρα... με βρήκα πάνω στη σέλα της πάλι, γυρνώντας γύρω γύρω στην πόλη χαζεύοντας, χωρίς συγκεκριμένο προορισμό. Είναι η δεύτερη φορά που απλώς βγήκα από το σπίτι, ανέβηκα στη Νεβάδα μόνο και μόνο για να γυρίσω 100 χλμ, χωρίς να θέλω να πάω κάπου... απλά να βολτάρω!
NevadaΜέσα στην πόλη; Κυριολεκτικά παπάκι, τόσο εύκολη στην οδήγηση, χωρίς να σε δυσκολεύει σε τίποτε, χωρίς να παραπονιέτε για τίποτε... το ίδιο κι εγώ... στα αυτιά μου ακούω συνεχώς το "Born to be wild". Μερικές φορές σκέφτομαι να σταματήσω να κόψω και καμιά κλήση σε κανέναν με Cadillac που υπερβαίνει το όριο ταχύτητας! Επιασα πολλές φορές τον εαυτό μου να κοιτάζει στις βιτρίνες για να δει πώς φαίνεται πάνω στη Νεβάδα... ψώνιο λέμε!!!! Πάμε βουνό; και δεν πάμε! Απ' ότι φαίνεται το ορεινό στροφιλίκι είναι η αγαπημένη διαδρομή της. Κουμπώνεις μια 3η στο κιβώτιο και βολτάρεις, στρίβεις, απολαμβάνεις βόλτα. Είναι μια κούκλα, μια καλλονή χρωμιωμένη.
Nevada 750ieΠάμε θάλασσα; έχει και λίγο χώμα, άμμο... ΚΑΙ; που είναι το πρόβλημα; ελαφριά και μανιτζέβελη, πάει παντού! Μιλάμε ότι αυτή η μηχανή ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ!!! με όλη την σημασία της λέξης! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ. Ας δούμε τα υπέρ και τα κατά με λίγα λόγια....

ΥΠΕΡ:

  • Καταπληκτική θέση οδήγησης (μιλάω πάντα για το ύψος μου). Ανεση, άνεση, άνεση!
  • Πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα (ο ανεμοθώρακας σχεδόν με καλύπτει όλο, τέρμα τα μυγάκια στη ζελατίνα του κράνους!)
  • Πολύ καλό και άξιο λόγου το μπροστινό χρυσό BREMBO δισκόφρενο. Παρόλο που είναι μονό, κοκκαλώνει την Νεβάδα πριν το καταλάβεις.
  • Φθηνή συντήρηση.

ΚΑΤΑ:

  • Θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερο ντεπόζιτο. Tα 14 λίτρα μαζί με την ρεζέρβα ακούγονται κάπως... βέβαια, βγάζει τουλάχιστον 200 χλμ. μέχρι να ανάψει το λαμπάκι της ρεζέρβας και μετά έχεις άλλα 4 λίτρα μέχρι να βρεις βενζινάδικο, κοινώς βγάζεις 280 χλμ. άνετα μέχρι να αρχίσεις να σπρώχνεις.
  • Το νέο βελτιωμένο μοντέλο του 2012 έχει 22άρι ντεπόζιτο όμως.

Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα πολλά. Ομως τις λίγες έστω μέρες που συμβιώνω με την μικρή για ένα πράγμα είμαι πεπεισμένος... YOU SEE THE STRANGEST THINGS WHEN RIDING A NEVADA!!! Οι σύγχρονοι ψυχίατροι θα μπορούσαν να προτείνουν για αντιστρές ή αγχολυτικό  όχι μόνο χάπια ή να έχεις ένα ζωάκι στο σπίτι, αλλά και την βόλτα με την Nevada μερικές φορές το μήνα. Εμένα πάντως δεν με βλέπω να συμβουλεύομαι κανέναν τους...

DSCN3570
DSCN3571
DSCN3572
DSCN3574
DSCN3576
DSCN3580
DSCN3583
DSCN3584
Nevada
Nevada 2

Copyright © guzzista.gr

Μοντέλο: Nevada 750ie Classic
Χρονολογία: 2004-
Κινητήρας: Αερόψυκτος, 4Τ, εγκάρσιος 90° V-twin, OHV, 2 βαλβίδες ανα κύλινδρο
Χωρητικότητα: 744.00 cc
Διαδρομή: 80.0 x 74.0 mm
Συμπίεση: 9.6:1
Απόδοση: 48.00 HP (35.0 kW)) @ 6800 RPM
Ροπή: 54.70 Nm (5.6 kgf-m or 40.3 ft.lbs) @ 3600 RPM
Τροφοδοσία: Injection. Weber Weber-Marelli IAW15RC electronic injection
ECU: Magneti Marelli IAW 15RC electronic digital ignition with inductive spark
Ηλεκτρικά: Μίζα, μπαταρία 12 V - 14 Amp/h, alternator 12 V - 350 Watt
Προδιαγραφές: Τριοδικός καταλύτης με αισθητήτα Lambda Euro 3
Μετάδοση: κιβώτιο 5 ταχυτήτων, τελική μετάδοση με αξονα
Πλαίσιο: Κλειστού τύπου, αφαιρούμενο κάτω τμήμα
Αναρτήσεις: εμπρός-Marzocchi τηλεσκοπικό πηρούνι 40mm, διαδρομή  130 mm πίσω-ψαλίδι αλουμινίου με δύο αμορτισέρ, ρυθμιζόμενη προφόρτιση, διαδρομή 130 mm
Φρένα: Εμπρός:Ένας δίσκος 320mm, τετραπίστονη Brembo πίσω:Δίσκος 260mm
Τροχοί: Εμπρός- 100/90-18, πίσω- 130/90-16
Χωρητικότητα βενζίνης: 14.00 Λίτρα/ 4,00 λίτρα ρεζέρβα
Ύψος σέλλας: 760mm
Βάρος κενό: 184 kg
< Προηγούμενα Επόμενα >

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed

Online χρήστες

Έχουμε 159 επισκέπτες σε σύνδεση
Πάνω