Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024
Facebook Twitter YouTube Rss_feed

Moto Guzzi: V7 Classic

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 69
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Τάκης-Μυτιλήνη

Έρωτας με την πρώτη ματιά … για άλλους υπερβολικό για άλλους πραγματικότητα, αυτό το συναίσθημα ένιωσα κατευθείαν με την πρώτη ματιά που της έριξα  εκεί στην αντιπροσωπία όταν την πρωτοσυνάντησα τον Μάιο του 2009 ερχόμενος από το νησί μου στην Αθήνα για την αγορά μιας άλλης Moto Guzzi.V7_2

Στεκόταν εκεί σαν ντίβα μιας άλλης εποχής άξια συνεχιστής των προγονικών μοντέλων του ’60 και ’70  που έκλεβε τον θαυμασμό και τον πόθο από οποιονδήποτε κι αν την κοιτούσε … μοιραία έπεσα στα δίχτυα της, αδύνατον να το αποφύγω, ανέβηκα στην σέλα της … υπέροχη αίσθηση και στάση οδήγησης, τα όργανα του ταμπλό συνδύαζαν όμορφα το κλασικό και το σύγχρονο ένας συνδυασμός που αντιπροσωπεύει το 100% αυτής της μοτοσυκλέτας έχοντας τα πάντα επάνω της  αρμονικά διατεταγμένα, χωρίς  ακρότητες. Χωρίς δεύτερη σκέψη προχώρησα στην αγορά της κάτι που δεν μετάνιωσα ούτε στιγμή αφού από τότε μου έχει προσφέρει ώρες χαλάρωσης ξεγνοιασιάς μέσα από τα αγόγγυστα και  απροβλημάτιστα ταξίδια που έχουμε κάνει μέχρι στιγμής  εγώ και η γυναίκα μου μαζί της είτε σε στριφτερους επαρχιακούς δρόμους, είτε σε εθνική, είτε μέσα στην πόλη.

Το κλασικό σχήμα της V7 classic είναι κάτι που λείπει από την σημερινή εποχή  και αυτός είναι ο λόγος που τραβαει τα βλέμματα σαν μαγνήτης, κάτι που είναι φανερό όπου κι αν βρεθείς με το V7, στο κόκκινο  στο φανάρι, όταν έχεις αράξει για έναν καφέ, όταν γενικώς πάντα θα κάτσουν κάποιοι να την περιεργαστούν κι εσύ τους βλέπεις και χαμογελάς από ικανοποίηση. Το απόλυτο μηχάνημα για αγχολυτικές βόλτες με τον πρόθυμο και με  ροπή από χαμηλά  αερόψυκτο κινητήρα των 744 κ.εκ. και 48 ίππων και τροφοδοσία με ψεκασμό από την Wember-Marelli  ακολουθει τις διαθέσεις του οδηγού  με ασύγκριτη προθυμία   φέρνοντας στα αυτιά μας  τον χαρακτηριστικό ήχο από το εργοστάσιο του Mandello del Lario.

Αίσθηση σιγουριάς σου δίνουν τα φρένα της Brembo με τον δίσκο των 320mm με τετραεμβολη δαγκάνα εμπρός, και 260 mm με διεμβολη δαγκάνα πίσω. Η ανάρτηση εμπρός με πιρούνι Marzocchi 40mm και τα διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης πίσω είναι τόσο όσο χρειάζεται. Το βάρος της στα 182 κιλα.

Η V7 κατά την προσωπική μου άποψη είναι το ρεζουμέ της ιδέας μοτοσυκλέτα  μια μηχανή που μπορεί να σου φέρει στην επιφάνεια πολύ δυνατά και έντονα συναισθήματα. Ικανοποίηση γιατί την απέκτησες, χαρά να την οδηγείς, ανυπομονησία να ξαναβρεθείς στην σέλα της και να γράψεις χιλιόμετρα.

Copyright © guzzista.gr

Μοντέλο: V7 Classic
Κινητήρας: Αερόψυκτος, 4Τ, εγκάρσιος 90° V-twin, OHV, 2 βαλβίδες ανα κύλινδρο
Χωρητικότητα: 744cc
Διαδρομή: 80x74 mm
Συμπίεση: 9,6:1
Απόδοση: 48HP
Ροπή: 54.70 Nm (5.6 kgf-m or 40.3 ft.lbs) @ 3600 RPM
Τροφοδοσία: Weber-Marelli electric injection
Προδιαγραφές: Τριοδικός καταλύτης με αισθητήτα Lambda Euro 3
Μετάδοση: κιβώτιο 5 ταχυτήτων, τελική μετάδοση με αξονα
Αναρτήσεις: εμπρός-Marzocchi τηλεσκοπικό πηρούνι, διαδρομή 130 mm πίσω-ψαλίδι με δύο αμορτισέρ-118mm διαδρομή
Φρένα: Εμπρός:Ένας δίσκος 320mm Brembo πίσω: Δίσκος 260mm
Τροχοί: Με ακτίνες, εμπρός-110/90-18, πίσω-130/80-17
Χωρητικότητα βενζίνης: 17 Λίτρα/
Ύψος σέλλας: 805mm
Βάρος κενό: 182 kg
< Προηγούμενα Επόμενα >

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed
Πάνω