Τρίτη, 23 Ιανουαρίου 2018
Facebook Twitter YouTube Rss_feed

Moto Guzzi: Bellagio 940

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 91
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Doom

Bellagio1Μέχρι τώρα μια σύντομη επαφή το 2008 με ένα μαύρο Bellagio, είχε αφήσει μια ευχάριστη ανάμνηση μίας μοτοσυκλέτας που μόλις κύλαγαν οι τροχοί της ξέχναγες οτι οδηγάς custom. Έστριβε, φρέναρε με ένα εύκολo τρόπο, και είχε σαφή διαφορά με την California που ανήκει στα μεγάλα cruiser.

Μία εξίσου  πρόσφατη σύντομη επαφή, επιβεβαίωσε οτι όλα όσα θυμόμουν ίσχυαν καθώς το Bellagio ήταν φιλικό, με πολύ καλή εργονομία, φυσικές γωνίες για χέρια και πόδια, αίσθηση οτι είσαι μέσα στήν μοτοσυκλέτα, ένα ρομαντικής αισθητικής ταχύμετρο που χαιρόσουν να περνάνε τα μάτια σου απο επάνω του, μια πολύ άνετη σέλλα για τον αναβάτη ιδίως στην έκδοση luxury που ήταν η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα. Πίσω δεν κάθησα, σαφώς είναι μικρότερη η επιφάνεια για τον συνεπιβάτη αλλά υπέροχα κομψή. Αν την κρίνουμε με τον ανταγωνισμό, μάλλον η θέση συνεπιβάτη είναι γενναιόδωρη, καθώς για μεγαλύτερες σέλλες πρέπει να ανέβεις στην κατηγορία της California.

Τα ράσσα κάνουν τον παπά; Σε αυτήν την περίπτωση μάλλον ναί, καθώς το δίχρωμο luxury Bellagio αποκαλύπτεται σαν μια άλλη μοτοσυκλέτα απο τα μονόχρωμα αδέλφια της. Υπέροχος συνδυασμός το μεταλλικό γκρί με το λευκό, έτσι όπως οι Ιταλοί μόνο ξέρουν να σε μαγεύουν, αναδεικνύει στοιχεία design που στο μονόχρωμο δεν έβγαιναν. Υπέροχες γραμμές, καμπύλες που σβήνουν, βαθιά ποιότητα βαφής, ακόμα και τα αυτοκόλητα είναι υψηλής ποιότητας. Το τιμόνι μπάρα είναι ακόμα ένα εντυπωσιακό στοιχείο, φτιαγμένο αποκλειστικά για το Bellagio, που αυξάνει την ποιοτική αίσθηση της μοτοσυκλέτας.

Στον δρόμο κάνει αυτά που υπόσχεται, δηλ. cruising και πολύ παραπάνω αν έχει κέφια ο αναβάτης. Ροπή κινητήρα, ωραίο κιβώτιο, και αυτή η απίθανη πλάκα κοντέρ στο οπτικό σου πεδίο είναι απόλαυση. Για τους προληπτικούς το "μάτι" επιβάλεται στον βασικό εξοπλισμό, καθώς είναι αδύνατον να μην δεχθείτε σχόλια.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: V-twin 90°, 4 χρονος, 2 βαλβίδες ανα κύλινδρο
Κυβισμός: 936 cc
Μέγιστη ισχύς: 73,72 hp - 7.000 rpm
Μέγιστη ροπή: 78,0 Nm - 6.250 rpm
Τύπος μετάδοσης: Μηχανική
Πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης: με γρανάζια: 1:1,4583 (24/35).
Τελική σχέση μετάδοσης: με άξονα: 1:3,666 (12/44)
Καταλύτης/Εξάτμιση: Με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου (λ)
Κιβώτιο: 6 σχέσεων • 1η 1 : 2.235 (17/38) • 2η 1 : 1.700 (20/34) • 3η 1 : 1.348 (23/31) • 4η 1 : 1.115 (26/29) • 5η 1 : 0.968 (31/30) • 6η 1 : 0.862(29/25)
Ανάρτηση εμπρός: Tηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Marzocchi, ∅ 45 mm ρυθμιζόμενο.Διαδρομή τροχού 140 mm
Ανάρτηση πίσω: Αιωρούμενος βραχίονας, ελαφρού κράματος, με 1 αμορτισέρ ρυθμιζόμενης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου (με χωριστό χειριστήριο). Διαδρομή τροχού 120 mm
Φρένο εμπρός: Δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι, ∅ 320 mm, με δαγκάνες 2 παράλληλων εμβόλω
Φρένο πίσω: Δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι ∅ 282 mm, πλευστή δαγκάνα 2 παράλληλων εμβόλων
Ελαστικό εμπρός: 120/70 - ZR18 59W
Ελαστικό πίσω: 180/55 - ZR17 73W
Μήκος / πλάτος: 2.276/820 mm
Ύψος σέλας: 780 mm
Βάρος κενό: 223 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 19 lt (ρεζέρβα 4 lt)

Copyright © guzzista.gr

Bellagio1
Bellagio2
Bellagio3
Bellagio4
Bellagio5
Bellagio6
Bellagio7
Bellagio8
Bellagio9
Bellagio9a
Bellagio9b
Bellagio9c
Bellagio9d
Bellagio9e

< Προηγούμενα Επόμενα >

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed

Online χρήστες

Έχουμε 137 επισκέπτες σε σύνδεση
Πάνω