Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018
Facebook Twitter YouTube Rss_feed
Αρχική arrow Moto Guzzi
Πρόσωπα Augusto Farneti
Panagiotis (Takis) Mariolopoulos
Augusto Farneti Έφυγε απο την ζωή ο Augusto Farneti, ένας απο τους μεγαλύτερους ειδικούς της κλασσικής μοτοσυκλέτας και...
Πρόσωπα Αντίο στον Luigi
Doom
Αντίο στον Luigi Αντίο στον Luigi, υπεύθυνο, ξεναγό και ψυχή του  μουσείου της Moto Guzzi στο Mandello del Lario για πολλά...
Μοντέλα Moto Guzzi 1000 SP 1979
Cycle Magazine-Μετάφραση: BESPman
 Moto Guzzi 1000 SP 1979 Που βρίσκονται οι Ευρωπαϊκές εταιρίες μοτοσικλετών δρόμου μετά από μια δεκαετία επιθέσεων στη κατηγορία...
Πρόσωπα Guido Mentasti 1897-1925
Doom
Guido Mentasti 1897-1925 O Guido Mentasti γεννήθηκε στην Γένοβα το 1897. Απέκτησε φήμη όταν νίκησε με μια Frera 500 το 1923 το Raid...
Μοντέλα Moto Guzzi: Lemans III 1983
Cycle Magazine-Μετάφραση: Δημ. Αποστόλου
Moto Guzzi: Lemans III 1983 Πριν 6 χρόνια Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες με ευρωπαϊκό στυλ δεν υπήρχαν. Από τότε, το CBX ήρθε και έφυγε, τα...
Μοντέλα Moto Guzzi: V1000 Convert
Cycle Magazine-Μετάφραση: Doom
Moto Guzzi: V1000 Convert Με το Convert του 1976, η Moto Guzzi βάζει στην άκρη τις σπορτ ανησυχίες της και φέρνει στην αγορά μια...
Ιστορία Moto Guzzi: Wind Tunnel
The Motor Cycle- Μετάφραση:Doom
Moto Guzzi: Wind Tunnel Τι τρέχει με τον άνεμο? Ο Fergus Anderson απαντάει στις ερωτήσεις μας και  δίνει κάποια απο τα πρώτα στοιχεία...
Μοντέλα Guzzino 65cc
The Motor Cycle- Μετάφραση:Doom
Guzzino 65cc Η μικρότερης χωρητικότητας, πλήρη μοτοσυκλέτα, ευρείας παραγωγής, το Ιταλικό Moto Guzzi 65 (Guzzino)...
Μοντέλα MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
Cycle Magazine-Μετάφραση: Doom
MOTO GUZZI 1969  AMBASSADOR Η απάντηση της Moto Guzzi στην μετακίνηση με εντυπωσιακό τρόπο. Μεγάλο, αλλά τόσο άνετο! Αν οι Ρωμαικοί θεοί...
Πρόσωπα Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
Umberto Todero-Μετάφραση:Doom
Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi Ακόμα θυμάμαι με συγκίνηση, την πρώτη ημέρα που πήγα για δουλειά στην Moto Guzzi και με το χέρι  να τρέμει...
Μοντέλα Moto Guzzi Police Special
Gary Smith-Μετάφραση:Doom
Moto Guzzi Police Special Το Los Angeles Police Department έχει έναν απο τους μεγαλύτερους στόλους μοτοσυκλετών στον κόσμο. Διάφορες...
Ιστορία Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
Doom
Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man Οι αγώνες ΤΤ στο Isle of Man ξεκίνησαν το 1904 και η πρώτη συμμετοχή της Moto Guzzi ήταν το 1926. Tο...
Μοντέλα Moto Guzzi 850 Le Mans
Tasos Pap.
Moto Guzzi 850 Le Mans Το 850 Le Mans μπήκε στην αγορά το 1976, με το χαρακτηριστικό cafe racer στυλ που είχε η πρώτη σειρά. Αν και...
Μοντέλα Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
Doom
Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο 1953. H Guzzi δέχεται επίθεση απο τα παντοδύναμα τετρακύλινδρα Gilera στην κατηγορία των 500cc, τουλάχιστον...
Πρόσωπα Omobono Tenni
Doom
Omobono Tenni Ο Tommaso Omobono Tenni (24 Ιουλίου, 1905 - 30 Ιουνίου, 1948) ήταν μια μορφή στους αγώνες μοτοσυκλέτας,...

Augusto Farneti

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 5
Έχει γραφτεί από Panagiotis (Takis) Mariolopoulos

Έφυγε απο την ζωή ο Augusto Farneti, ένας απο τους μεγαλύτερους ειδικούς της κλασσικής μοτοσυκλέτας και πρόεδρος του ιστορικού club μοτοσυκλέτας "il Velocifero",  σε ηλικία 69 ετών. Ένας άνθρωπος που αφιέρωσε την ζωή του στην κλασσική μοτοσυκλέτα, με την απόλυτη γνώση στα Moto Guzzi. Καθηγητής Φιλοσοφίας και της Ιστορίας της Τέχνης, -ένας άνθρωπος με γνώση 360o-, όπως μου είχε πεί ο Palmino Poli.

Farneti_2

Διαβάστε περισσότερα...

Αντίο στον Luigi

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 2
Έχει γραφτεί από Doom

Luigi

Αντίο στον Luigi, υπεύθυνο, ξεναγό και ψυχή του  μουσείου της Moto Guzzi στο Mandello del Lario για πολλά χρόνια. Έφυγε στην ηλικία των 82 ετών. Το πλήρες όνομα του ήταν Luigi Forni αν και για τους φίλους  της Guzzi ήταν απλά ο Luigi. Φρόντιζε πάντα να υποδέχεται τους guzzisti και ήταν μια ανεξάντλητη πηγή ιστοριών και πληροφοριών για τα Moto  Guzzi. Φιγούρα ταυτισμένη με το μουσείο, επικοινωνιακός, ξεπερνούσε ακόμα και την έλλειψη κοινής γλώσσας. Αν και δεν μιλάω Ιταλικά, σχεδόν καταλάβαινα τι μου έλεγε με τον εκφραστικό του τρόπο. Συλλυπητήρια στην οικογένεια του.

Διαβάστε περισσότερα...

Moto Guzzi 1000 SP 1979

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 63
Έχει γραφτεί από Cycle Magazine-Μετάφραση: BESPman

Που βρίσκονται οι Ευρωπαϊκές εταιρίες μοτοσικλετών δρόμου μετά από μια δεκαετία επιθέσεων στη κατηγορία υψηλού κυβισμού από την Ιαπωνική μοτοσικλετιστική αυτοκρατορία;

Η BSA αποτελεί ιστορία. Η Norton έφυγε και δεν θα επιστρέψει ποτέ σαν σημαντικός κατασκευαστής. Η Triumph είναι η μόνη Βρετανική επιζώσα. Η MVAgusta δεν έχει κατασκευάσει μία μοτοσικλέτα εδώ και καιρό. Η Benelli, η BMW, η Ducati, η Laverda και η Moto Guzzi συνέχισαν να βελτιώνουν τα παραδοσιακά μοντέλα τους. Η Laverda, η Ducati και η Benelli έχουν δανειστεί στοιχεία ή και ιδέες από τους Ιάπωνες.sp_2

Διαβάστε περισσότερα...
Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed

Online χρήστες

Έχουμε 166 επισκέπτες σε σύνδεση
Πάνω