Δευτέρα, 21 Μαΐου 2018
Facebook Twitter YouTube Rss_feed
Αρχική arrow Moto Guzzi arrow Μοντέλα

Μοντέλα

Moto Guzzi 1000 SP 1979

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 63
Έχει γραφτεί από Cycle Magazine-Μετάφραση: BESPman

Που βρίσκονται οι Ευρωπαϊκές εταιρίες μοτοσικλετών δρόμου μετά από μια δεκαετία επιθέσεων στη κατηγορία υψηλού κυβισμού από την Ιαπωνική μοτοσικλετιστική αυτοκρατορία;

Η BSA αποτελεί ιστορία. Η Norton έφυγε και δεν θα επιστρέψει ποτέ σαν σημαντικός κατασκευαστής. Η Triumph είναι η μόνη Βρετανική επιζώσα. Η MVAgusta δεν έχει κατασκευάσει μία μοτοσικλέτα εδώ και καιρό. Η Benelli, η BMW, η Ducati, η Laverda και η Moto Guzzi συνέχισαν να βελτιώνουν τα παραδοσιακά μοντέλα τους. Η Laverda, η Ducati και η Benelli έχουν δανειστεί στοιχεία ή και ιδέες από τους Ιάπωνες.sp_2

Διαβάστε περισσότερα...

Moto Guzzi: Lemans III 1983

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 84
Έχει γραφτεί από Cycle Magazine-Μετάφραση: Δημ. Αποστόλου

Πριν 6 χρόνια Ιαπωνικές μοτοσυκλέτες με ευρωπαϊκό στυλ δεν υπήρχαν. Από τότε, το CBX ήρθε και έφυγε, τα υπόλοιπα 2κύλινδρα και 4κύλινδρα  ήρθαν και έμειναν. Τώρα οι ρέπλικα κλασσικές Ιταλικές σπορ μοτοσυκλέτες έρχονται από την Ιαπωνία με ονόματα όπως Interceptor και GPZ. Τι απέγινε εκείνη η ζωηρή σπορ μοτοσυκλέτα του "πραγματικού" αναβάτη, το Le Mans; Προσέξτε, η πλέον ερεθιστική μοτοσυκλέτα της Ιταλίας είναι ζωντανή και καλύτερη από ποτέ.

LMIII_1

Διαβάστε περισσότερα...

Moto Guzzi: V1000 Convert

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 42
Έχει γραφτεί από Cycle Magazine-Μετάφραση: Doom

Με το Convert του 1976, η Moto Guzzi βάζει στην άκρη τις σπορτ ανησυχίες της και φέρνει στην αγορά μια πραγματικά τουριστική μοτοσυκλέτα, σαν το παλιό V7, αν και όχι ακριβώς... τo Moto Guzzi V-1000 Convert είναι μια πραγματικά "φορτωμένη" μοτοσυκλέτα, με πολλές "πρωτιές" στην τουριστική κατηγορία.

Convert_1

Διαβάστε περισσότερα...

Guzzino 65cc

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 46
Έχει γραφτεί από The Motor Cycle- Μετάφραση:Doom

guzzino_testΗ μικρότερης χωρητικότητας, πλήρη μοτοσυκλέτα, ευρείας παραγωγής, το Ιταλικό Moto Guzzi 65 (Guzzino) βρίσκεται σε μια κατηγορία που ξεπερνάει το μέγεθος του κινητήρα του. Ο συνδυασμός ενός αποτελεσματικού κινητήρα, με κιβώτιο 3 ταχυτήτων, και το μικρό βάρος, κάνουν αυτήν την μηχανή μια πλήρώς πρακτική μοτοσυκλέτα, οχι μόνο για τοπική χρήση, αλλά ακόμα και για πιο φιλόδοξα ταξίδια.

Διαβάστε περισσότερα...

MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 28
Έχει γραφτεί από Cycle Magazine-Μετάφραση: Doom

Η απάντηση της Moto Guzzi στην μετακίνηση με εντυπωσιακό τρόπο.

Μεγάλο, αλλά τόσο άνετο! Αν οι Ρωμαικοί θεοί είχαν μοτοσυκλέτες, σίγουρα η Moto Guzzi θα ήταν η επιλογή του Βάκχου. Αναβλύζει ποιότητα και ευχαρίστηση. Είναι μια μεγάλη με ιδιαίτερο στύλ μηχανή δρόμου, που αποπνέει πολυτέλεια; μια αυθεντική υπερμοτοσυκλέτα.

1969-moto-guzzi-750-ambassador-1

Διαβάστε περισσότερα...

Moto Guzzi Police Special

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 33
Έχει γραφτεί από Gary Smith-Μετάφραση:Doom

lapd2Το Los Angeles Police Department έχει έναν απο τους μεγαλύτερους στόλους μοτοσυκλετών στον κόσμο. Διάφορες μάρκες μοτοσυκλετών έχουν κατα εποχές χρησιμοποιηθεί απο το LAPD τα τελευταία 20 χρόνια, αλλά δεν ήταν πάντα έτσι. Όταν μπήκα στο σώμα τροχαίας του LAPD   το 1961 η μόνη διαθέσιμη μοτοσυκλέτα ήταν η Harley-Davidson.

Διαβάστε περισσότερα...

Moto Guzzi 850 Le Mans

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 92
Έχει γραφτεί από Tasos Pap.

LMI_3Το 850 Le Mans μπήκε στην αγορά το 1976, με το χαρακτηριστικό cafe racer στυλ που είχε η πρώτη σειρά. Αν και κάποιοι το ονόμασαν ο "Ασσος" ή Mark I  (Αγγλοι/Αμερικάνοι), για το εργοστάσιο το επίσημο όνομα ήταν 850 Le Mans και ήταν το πρώτο μοντέλο της σειράς που παρέμεινε στην παραγωγή για σχεδόν 15 χρόνια με τρείς εκδόσεις με κινητήρα 850cc, και κατόπιν με κινητήρα 1000 cc  έως το 1993.

Διαβάστε περισσότερα...

Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 90
Έχει γραφτεί από Doom

guzzinline41953. H Guzzi δέχεται επίθεση απο τα παντοδύναμα τετρακύλινδρα Gilera στην κατηγορία των 500cc, τουλάχιστον στις "γρήγορες" πίστες των Moto GP της εποχής. Το "αγαπημένο" αλλά γέρικο πλέον δικύλινδρο V-120, καταφέρνει να αντισταθεί στις πιο κλειστές πίστες, όπου η διαφορά ιπποδύναμης δεν έχει τον πρώτο λόγο, αλλά παίζει ρόλο το  συνολικό στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Ο Giorgio Parodi είναι απο τους πρώτους που θέτει το θέμα για έναν πολυκύλινδρο κινητήρα  ώστε να μπορεί η Guzzi να είναι πάλι ανταγωνιστική.

Διαβάστε περισσότερα...

Moto Guzzi: Sport 14

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 71
Έχει γραφτεί από Propeller

image002Η Moto Guzzi Sport 14 θεωρείται, ακόμα και σήμερα, αξιόπιστη μοτοσυκλέτα, με καλή απόκριση στο γκάζι, αλλά και άνετη, με καλή ποιότητα κατασκευής. Λίγους μόνο μήνες από την έναρξη της παραγωγής της, έγινε το επίκεντρο της προσοχής του εργοστασίου του Mandello del Lario.

Διαβάστε περισσότερα...

1921 Tipo Normale

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 91
Έχει γραφτεί από Doom

1921_NormaleΤο πρώτο μοντέλο παραγωγής της Moto Guzzi ήταν το Normale. Το "παραγωγής" τουλάχιστον τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της Moto Guzzi όχι κυριολεκτικά, καθώς ουσιαστικά μιλάμε για τεχνίτες που δούλευαν σε διαφορετικούς πάγκους. Αυτό δικαιολογεί και ορατές αποκλίσεις απο κομμάτι σε κομμάτι.

Διαβάστε περισσότερα...

Στα Χρόνια του Πολέμου

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 63
Υποβλήθηκε από Bicilindrico

gt17Λίγο πρίν τον δεύτερο Παγκόσμιο πόλεμο, οι ένοπλες δυνάμεις είχαν αρχίσει να δείχνουν ενδιαφέρον για τις μοτοσικλέτες, αν και δεν ήξεραν κατά πόσο θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμες.

Διαβάστε περισσότερα...
<< Αρχική < Προηγούμενα 1 2 Επόμενα > Τελευταία >>
Αποτελέσματα 1 - 11 από 14

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed

Online χρήστες

Έχουμε 82 επισκέπτες σε σύνδεση
Πάνω