Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024
Facebook Twitter YouTube Rss_feed
Αρχική arrow Moto Guzzi arrow Λίστα μοντέλων

UC

Η συνολική παραγωγή 1921-1954 στα 500cc ξεκινάει με το πλαίσιο νο.51 (Normale) και τελειώνει με το πλαίσιο νο.33864 καθώς η Moto Guzzi δεν είχε μοναδικό αριθμό πλαισίου ανά μοντέλο μέχρι το 1954.

Μοντέλο (500cc) Χρονολογία Παρατηρήσεις
G.P 1920 Πρωτότυπο
Normale 1921-1924
Sport 1923-1928
C2V 1923-1930
C4V 1924-1927
4V SS 1928-1933
GT Norge 1928-1933
Sport 14 1928-1930
Sport 15 1931-1939
2VT 1931-1934
GT 16 1931-1934
G T 17 1932-1939 Στρατιωτικό
Bicilindrica 500cc 1933-1951 Αγωνιστικό
S 500 1934-1940
V 500 1934-1940
GTS 1934-1940
GTV 1934-1946
W 1935-1939
GTW 1935-1946
GTC 1937-1939
Condor 1938-1940 Αγωνιστικό παραγωγής
GT 20 1938 Στρατιωτικό
Alce V Milizia del strada 1939
Tre cilindri 500cc 1940 Πρωτότυπο αγωνιστικό
Alce 1939-1945 Στρατιωτικό
Superalce 1946-1954 Στρατιωτικό
Dondolino 1946-1947 Αγωνιστικό παραγωγής
Gambalunga 1946-1951 Αγωνιστικό
Due cilindri 250cc 1947-1948 Πρωτότυπο αγωνιστικό
GTV 1947-1948 Τηλεσκοπικό πηρούνι
GTW 1947-1948 Τηλεσκοπικό πηρούνι
Astore 1949-1953
Falcone 1950-1953
Quattro cilindri 500cc 1952-1954 Αγωνιστικό
Falcone Turismo 1953-1954
Falcone Sport 1953-1954

Το ίδιο ισχύει και για τα μικρά μοντέλα 175-250cc μέχρι το 1954. Η αρίθμηση των πλαισίων ξεκινάει με το νο.1 σε ένα P175 και τελειώνει στο νο.29509 το 1954.

Μοντέλο (175-250cc) Χρονολογία Παρατηρήσεις
250SS 250cc 1928-1933 Αγωνιστικό
P175 1932
P250 1934-1937
PE 250 1934-1939
PL 1937-1939
PLS sport 1937-1939
250 cc Compressore 1938 Αγωνιστικό
PES sport 1938-1939
Albatros 1938-1947 Αγωνιστικό παραγωγής
Ardetta 1939-1940
Airone 1939-1940 σωληνωτό πλαίσιο
Airone 1940-1946 πλαίσιο απο λαμαρίνα
Airone 1947-1951 Τηλεσκοπικό πηρούνι
Gambalunghino 250cc 1949-1952 Αγωνιστικό
Airone Sport 1949-1951 Τηλεσκοπικό πηρούνι
Airone Turismo 1952-1954
Airone Sport 1952-1954



Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed
Πάνω