Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2018
Facebook Twitter YouTube Rss_feed
Αρχική arrow Moto Guzzi arrow Ιστορία arrow 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi

1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 110
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από The Classic Motorcycle-Μετάφραση:Doom

Pit_stopΈνα περιστατικό που είχε να κάνει με την Moto Guzzi, σημάδεψε την μικρή κατηγορία του ΤΤ (Lightweight) το 1926. Όπως αναφέρει και το περιοδικό The Classic Motorcycle πολλοί το χαρακτήρισαν ως φάρσα και ύποπτο, όταν μετά τον αγώνα ο Pietro Ghersi , ο διάσημος οδηγός της Moto Guzzi που είχε κατακτήσει την δεύτερη θέση, αποκλείστηκε απο τα επίσημα αποτελέσματα με βάση μια τεχνική λεπτομέρεια.

Είχε χρησιμοποιήσει διαφορετικό μπουζί απο αυτό που ανάφερε η φόρμα συμμετοχής του... Για την ακρίβεια, ο τύπος μπουζί ήταν σωστός, η μάρκα ήταν άλλη απο την αναφερόμενη. Αποφασίστηκε μερικές ώρες μετά τα αρχικά αποτελέσματα οτι ο Ghersi και η Guzzi θα αποκλειστούν απο τα τελικά αποτελέσματα, αλλά με περίεργο τρόπο διατήρησαν τα ρεκόρ γύρου που είχε πετύχει. Η επίσημη αιτιολόγηση ήταν οτι αποκλείστηκε απο τα τελικά αποτελέσματα και όχι με ποινή κατά την διάρκεια του αγώνα, οπότε τα ρεκόρ γύρου παρέμεναν σε ισχύ. Η ατμόσφαιρα ήταν βαριά και η ανακοίνωση της ποινής έγινε δεκτή με γιουχαΐσματα και γκρίνια κατά την διάρκεια της απονομής. Η Ιταλική ομάδα δήλωνε οτι δεν θα ξαναπατήσει στο Isle of Man. Είχε πανηγυρίσει για ένα βάθρο που χάθηκε μερικές ώρες αργότερα!

GhersiΝικητής της μικρής κατηγορίας του ΤΤ το 1926 ήταν ο CW ‘Paddy’ Johnston, που οδήγησε μια Cotton με κινητήρα Blackburne στην νίκη. Η αλήθεια είναι όμως, οτι ο Johnston δεν είχε τον τρόπο να αντιμετωπίσει το μικρό κόκκινο Guzzi και τον μαυροντυμένο αναβάτη του (ο Ghersi ήταν ένας "ενθουσιώδης φασίστας", όπως ανέφερε το περιοδικό The Motor Cycle, σχολιάζοντας τον τρόπο που ντυνόταν), αλλά η μεγαλύτερη κατανάλωση της Ιταλικής μτοσυκλέτας και μάλλον ο λάθος υπολογισμός χωρητικότητας καύσιμου του ντεπόζιτου, ανάγκασε τον Ghersi να κάνει έναν ανεφοδιασμό στον έκτο γύρο απο τους εφτά που ήταν το σύνολο του αγώνα,  με αποτέλεσμα να πέσει στην δεύτερη θέση, παρόλο που μέχρι τότε ήταν πρώτος με διαφορά και στους έξι γύρους. Στην εκκίνηση του αγώνα ξεκίνησαν 21 αναβάτες, για να διανύσουν 264.11  "δύσκολα" μίλια, ένα γύρο παραπάνω  (37 μίλια και κάτι) απο ότι τα 250cc έτρεχαν ως τότε. Ο Ghersi και το Moto Guzzi, ο μόνος μη Αγγλικός-Ιρλανδέζικος συνδυασμός αναβάτη μοτοσυκλέτας, είχε ήδη ξεχωρίσει στα δοκιμαστικά, και τέθηκε επικεφαλής στην σειρά εκκίνησης. Ο Wal Handley (Rex Acme-Blackburne) φαινόταν ο πιο δυνατός αντίπαλος για τον Ghersi,  ενώ και ο Jock Porter (New Gerrard), το τρίο της Cotton-Blackburne  Johnston, Colgan και Morgan, καθώς και η Levis  του Edwards έδειχναν οτι θα πολεμούσαν σκληρά για το βάθρο.

Ghersi_ JonhstonΔυστυχώς για αυτούς ο Ghersi έδειξε απο νωρίς την διάθεση του – ο πρώτος του γύρος ήταν ένα λεπτό κάτω απο το ρεκόρ γύρου του Handley. Ο Wal αποσύρθηκε στον τρίτο γύρο, ο Porter λίγο νωρίτερα, και έμειναν μόνο τα Cotton, με επικεφαλής τον Johnston, να προσπαθούν να κρατήσουν επαφή με το Guzzi του Ghersi. Τελικά το μικρότερο ντεπόζιτο οδήγησε τον Ghersi σε έναν ανεφοδιασμό στον έκτο γύρο, και παρά την ικανότητα του, και την ταχύτητα του Guzzi τερμάτισε  δεύτερος 20" πίσω απο τον Johnston – αν και όπως κατέληξε η προσπάθεια του ήταν για το τίποτα!!!

Η Guzzi θα έπρεπε να περιμένει ως το 1935 για να κάνει την πρώτη της νίκη σε ΤΤ με τον Stanley Woods, αν και 9 χρόνια νωρίτερα ο Ghersi τα είχε καταφέρει στον αγώνα, αλλά όχι στα "χαρτιά".

Copyright © guzzista.gr

250 Enfield
Ghersi
Ghersi  Jonhston
Johnston
Morgan
Pit stop

< Προηγούμενα Επόμενα >

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed

Online χρήστες

Έχουμε 161 επισκέπτες σε σύνδεση
Πάνω