Κυριακή, 21 Ιανουαρίου 2018
Facebook Twitter YouTube Rss_feed

Giovanni Ravelli

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 51
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Doom

Ravelli_GiovanniΥπάρχουν πολύ λίγες αναφορές για αγώνες μοτοσυκλέτας πριν το 1914, και ελάχιστα στοιχεία για τους αγωνιζόμενους και τις μοτοσυκλέτες τους. Ο Giovanni Ravelli απο την Brescia, ήταν ένας απο τους αγωνιζόμενους αυτής της εποχής με Triumph, και κυριότερος αντίπαλος του άσσου της Rudge,  Ernesto Vailati .

Στο 1ο Circuit της Brescia, το 1912,  o Ravelli κατετάγη δεύτερος, 35" εμπρός απο τον πολυπρωταθλητή Vailati. Tο 1913, στο Circuit του Po, ένα σκληρό αγώνα αντοχής 1000χλμ, που γινόταν σε δύο σκέλη, μετά απο μια σκληρή μάχη με τον Vailati, έφθασε δεύτερος στην Bologna, τελειώνοντας το πρώτο σκέλος εμπρός απο τον άλλο πιλότο της Rudge, τον Άγγλο Rowlandson. Στο δεύτερο σκέλος αν και προηγήθηκε στο κομμάτι μέχρι την Brescia, στο τελευταίο σκέλος μέχρι το Μιλάνο τον προσπέρασαν οι δύο πιλότοι της Rudge. Τελικά η νίκη πήγε στην Triumph καθώς ο μέσος όρος των αποτελεσμάτων του ήταν καλύτερος.

Το 1913 πήρε το πρωτάθλημα Ιταλίας στην πίστα στα 350cc, και κατέκτησε την 4η θέση στο πρωτάθλημα δρόμου. Το 1914 πήρε μέρος στο 1ο Circuit d'Italia, διακρίθηκε σε κάποια σκέλη, και τελικά πήρε την 7η θέση της γενικής κατάταξης. Το 1915 ο πόλεμος σταμάτησε τις αγωνιστικές δραστηριότητες, ο Ravelli κατατάχτηκε στην αεροπορία, όπου γνώρισε την υπόλοιπη παρέα (Carlo Guzzi, Giorgio Parodi), και ουσιαστικά συμμετείχε στο όνειρο της παρέας να φτιάξουν την τέλεια μοτοσυκλέτα μόλις απολυθούν. Δυστυχώς δεν γύρισε ποτέ στην αγωνιστική δράση με την νέα μοτοσυκλέτα που είχαν ονειρευτεί, καθώς πέθανε σε αεροπορικό ατύχημα λίγο μετά το τέλος του πολέμου. Προς τιμήν του οι φίλοι του διάλεξαν τον αετό της αεροπορίας να είναι το σήμα της νέας εταιρείας, της Moto Guzzi.

Copyright © guzzista.gr

< Προηγούμενα Επόμενα >

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed

Online χρήστες

Έχουμε 118 επισκέπτες σε σύνδεση
Πάνω