2ο Τατόι circuit 2013: start your engines
Η ΦΙΛΠΑ και η Λέσχη Φίλων Κλασσικής μοτοσυκλέτας ζωντάνεψε για δεύτερη φορά το ιστορικό circuit στο αεροδρόμιο του Τατοίου, και παρά τα προβλήματα και την τελευταία στιγμή συμμετοχή του Airone καταφέραμε να είμαστε πάλι παρών.
Πέρισυ οδηγός ήτανε ο ενθουσιασμός, φέτος η εμπειρία. Ξέραμε που να πάμε, πως να στηθούμε, οι καλοί φίλοι πάντα κοντά μας για να συμπληρώσουν ελλείψεις σε εξοπλισμό. Πάλι νωρίς το πρωί βρεθήκαμε στην πύλη. Το Airone φορτωμένο στο van απο σεβασμό στα 60 του χρόνια, το V50 Monza του Πέτρου καμαρωτό μιας και στα τριάντα του δεν το έχουν πάρει ακόμα τόσο τα χρόνια για να χρειάζεται φόρτωμα.
Ο Φίλιππος φέτος ήταν βοηθός αλυτάρχη για τις μοτοσυκλέτες, οπότε άνευ συμμετοχής, αλλά το Lemans του ήταν εκεί να κάνει παρέα στα υπόλοιπα Guzzi. Στην παρέα προστέθηκε σύντομα ο Τάσος με V50 Monza, o Θανάσης με V65 Police, και ο dr Pap με τον Ηρακλή επάνω σε ένα 1000S και το όμορφο Mille 1000GT, όπως και πολλοί ακόμα φίλοι. Οι αετοί έχουν την τάση να φωλιάζουν ομαδικά ακόμα και αν έρχονται απο τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα!
Η ΦΙΛΠΑ φέτος έβαλε ψηλά τον πήχη στον τομέα της οργάνωσης καθώς οι ατέλειες της προηγούμενης χρονιάς είχαν διορθωθεί, ο τεχνικός έλεγχος και τα δοκιμαστικά έγιναν το Σάββατο ξεχωριστά απο το κυρίως γεγονός, οπότε το πρόγραμμα της Κυριακής έτρεχε ρολόι χωρίς κενά και καθυστερήσεις, η διαδρομή ανάποδη απο πέρισυ (αριστερόστροφη) πιο ενδιαφέρουσα αφού είχαν προστεθεί βαθύτερα τεχνικά S, η είσοδος και έξοδος των πιτ ήταν καθαρές χωρίς κόσμο, και γενικά παρόλο που είχαμε μια περιορισμένη εικόνα μόνο απο τον χώρο των πιτ φαινόταν η πολύ και ποιοτική δουλειά της οργάνωσης του circuit.
Πρώτη είσοδο για τα Guzzi έγινε στην κατηγορία regularity όπου όλοι μπήκαν χαμογελαστοί και βγήκαν ακόμα παραπάνω. Δύσκολη κατηγορία η regularity στο Τατόι αφού πρέπει να γυρνάς συνέχεια κοντά στον ιδανικό χρόνο με σχετικά χαμηλή ταχύτητα, και το Τατόι σε τραβάει να ανοίξεις παραπάνω το γκάζι οπότε πάνε περίπατο τα σχέδια για ακρίβεια χρόνων. Κατηγορία μόνο για αυστηρά πειθαρχημένους!
Αντίθετα στην super classic είναι πιο απλά καθώς ο κανόνας είναι ένας : μόλις πέσει η σημαία εκκίνησης, τέρμα γκάζι μέχρι την σημαία τερματισμού! Η θεωρία αυτή είναι, αλλά...άνοιξα το γκάζι του Airone και έπεσα σε μαύρη τρύπα, καθώς όλοι μπροστά μου διακτινίστηκαν και έμεινα σε κενό χωροχρόνο να πηγαίνω τέρμα γκάζι μόνος μου. Σίγουρα πρέπει να δούμε την τηλεμετρία, γιατί αυτό δεν ήταν εκκίνηση, ήταν ταξίδι στον χρόνο. Απορώ, καθώς ήμουν σίγουρος οτι 250cc και 12hp έφθαναν τουλάχιστον για να φτάσω την πρώτη τριάδα, αλλά μάλλον έκανα λάθος στην χρονολογία. Να ήταν το 1952 ! Προσωπικά καπου εκεί μεταφέρθηκα, όπως κάθε φορά που είμαι επάνω στο Airone, οπότε δεν έχω κανένα παράπονο, το πιο φθηνό ταξίδι στον χρόνο έκανα. Ίσως έφταιγαν και οι αυθεντικές Isle of Man κόρνες της Lucas (έδιναν εκκίνηση στο Νησί μέχρι το 1948), που ηχούσαν σε κάθε γύρο απο την είσοδο των πιτ, παραλήρημα και οράματα είχα ο κακομοίρης, αν και μόνο νερό είχα πιεί !
Ακολούθησε το Parade των ιστορικών μοτοσυκλετών, όπου τουλάχιστον εκεί βρέθηκα σε ταχύτητες συμβατές με το δυομισαράκι μου. Μετά γίναμε θεατές στις αγωνιστικές κατηγορίες των αυτοκινήτων, όπου πέρα απο εντυπωσιακά αυτοκίνητα του παρελθόντος υπήρχε και μεγάλος ανταγωνισμός.
Όταν κάτι τελειώνει και ήδη σκέφτεσαι την συμμετοχή σου στο επόμενο, σίγουρα η συγκεκριμένη εκδήλωση περνάει στο επίπεδο του θεσμού, και είναι κάτι που το έχουμε ανάγκη, μια γιορτή κλασσικού συμβατικού και αγωνιστικού οχήματος σε ένα ιστορικό χώρο.
Ευχαριστούμε τους χορηγούς και φίλους μας:
Για την παραχώρηση του Opel Vivaro tdi που χώρεσε χαλαρά μοτοσυκλέτα, και τα πάντα όλα
GM Ελλάς Α.E
Για την παραχώρηση εξοπλισμού πίτ:
The Zoo Cafe & Desmoriders club
Ζωοδόχου Πηγής 43, Χαλάνδρι
τηλ. 2106745375
Φωτογραφίες: Doom, MUKAS, mototriti, Λέσχη Φίλων κλασικής μοτοσυκλέτας
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Σύννεφα στο Mandello del Lario
- Τεχνικός κώδικας FIVA 2010
- Sport 1200
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Classic endurance 2012
- Moto Guzzi GTV 1939
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- Εργασίες σε V7 Ambassador
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- Classic Trophy 2012
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- 1ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2012
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:Πρόγραμμα
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:Τεχνικός έλεγχος
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες
- Moto Guzzi: V65 Police
- Εγκατάσταση βάσης πινακίδας:CATEYE-2
- Le Mans 850: «ο Άσσος»
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Αλλαγή φίλτρου αέρα σε 1200 Sport / Breva
- Αποσύνδεση ταχυσύνδεσμου βενζίνης
- Moto Guzzi: 1000s
- Συνέντευξη: Doom (ΧΝ)
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- 2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013
- Τατόι 2013: ετοιμασίες
- 2o Τατόι Circuit 2013
- Τατοΐου ιστορίες
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- V11 Le Mans Rosso Corsa, L'ultimo Discendente
- Breva 1100: 85000 χλμ
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Μοτο Guzzi: California 1400 touring
- Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
- 3ο ΣΙΡΚΟΥΙ ΤΑΤΟΙ
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Moto Guzzi: Airone 250 1952