guzzi database
Η συνολική παραγωγή 1921-1954 στα 500cc ξεκινάει με το πλαίσιο νο.51 (Normale) και τελειώνει με το πλαίσιο νο.33864 καθώς η Moto Guzzi δεν είχε μοναδικό αριθμό πλαισίου ανά μοντέλο μέχρι το 1954.
| Μοντέλο (500cc) | Χρονολογία | Παρατηρήσεις |
| G.P | 1920 | Πρωτότυπο |
| Normale | 1921-1924 | |
| Sport | 1923-1928 | |
| C2V | 1923-1930 | |
| C4V | 1924-1927 | |
| 4V SS | 1928-1933 | |
| GT Norge | 1928-1933 | |
| Sport 14 | 1928-1930 | |
| Sport 15 | 1931-1939 | |
| 2VT | 1931-1934 | |
| GT 16 | 1931-1934 | |
| G T 17 | 1932-1939 | Στρατιωτικό |
| Bicilindrica 500cc | 1933-1951 | Αγωνιστικό |
| S 500 | 1934-1940 | |
| V 500 | 1934-1940 | |
| GTS | 1934-1940 | |
| GTV | 1934-1946 | |
| W | 1935-1939 | |
| GTW | 1935-1946 | |
| GTC | 1937-1939 | |
| Condor | 1938-1940 | Αγωνιστικό παραγωγής |
| GT 20 | 1938 | Στρατιωτικό |
| Alce V Milizia del strada | 1939 | |
| Tre cilindri 500cc | 1940 | Πρωτότυπο αγωνιστικό |
| Alce | 1939-1945 | Στρατιωτικό |
| Superalce | 1946-1954 | Στρατιωτικό |
| Dondolino | 1946-1947 | Αγωνιστικό παραγωγής |
| Gambalunga | 1946-1951 | Αγωνιστικό |
| Due cilindri 250cc | 1947-1948 | Πρωτότυπο αγωνιστικό |
| GTV | 1947-1948 | Τηλεσκοπικό πηρούνι |
| GTW | 1947-1948 | Τηλεσκοπικό πηρούνι |
| Astore | 1949-1953 | |
| Falcone | 1950-1953 | |
| Quattro cilindri 500cc | 1952-1954 | Αγωνιστικό |
| Falcone Turismo | 1953-1954 | |
| Falcone Sport | 1953-1954 |
Το ίδιο ισχύει και για τα μικρά μοντέλα 175-250cc μέχρι το 1954. Η αρίθμηση των πλαισίων ξεκινάει με το νο.1 σε ένα P175 και τελειώνει στο νο.29509 το 1954.
| Μοντέλο (175-250cc) | Χρονολογία | Παρατηρήσεις |
| 250SS 250cc | 1928-1933 | Αγωνιστικό |
| P175 | 1932 | |
| P250 | 1934-1937 | |
| PE 250 | 1934-1939 | |
| PL | 1937-1939 | |
| PLS sport | 1937-1939 | |
| 250 cc Compressore | 1938 | Αγωνιστικό |
| PES sport | 1938-1939 | |
| Albatros | 1938-1947 | Αγωνιστικό παραγωγής |
| Ardetta | 1939-1940 | |
| Airone | 1939-1940 | σωληνωτό πλαίσιο |
| Airone | 1940-1946 | πλαίσιο απο λαμαρίνα |
| Airone | 1947-1951 | Τηλεσκοπικό πηρούνι |
| Gambalunghino 250cc | 1949-1952 | Αγωνιστικό |
| Airone Sport | 1949-1951 | Τηλεσκοπικό πηρούνι |
| Airone Turismo | 1952-1954 | |
| Airone Sport | 1952-1954 |