Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2024
Facebook Twitter YouTube Rss_feed

Moto Guzzi: V65 Police

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 237
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Carcano

V65_1Η συγκεκριμένη καλλονή αγοράστηκε το 1992 μετά από την ευδόκιμη αποστράτευση της από την Τροχαία Εθνικών Οδών της Ελλάδος.  Ήταν η ομορφότερη από τις 10 αδελφές της που βγήκαν σε δημοπρασία, ή τέλος πάντων αυτή που μου έκλεισε το μάτι και μου άρεσε καλύτερα.

Πρίν την παράδοση της απο τον ΟΔΔΥ της είχαν κάνει το σχετικό «striptease», ώστε τα ευκολότερα και ακριβότερα κομμάτια της να πωληθούν (παρανόμως βεβαίως). Καρμπυρατέρ, ανορθωτές, αυτόματοι, τελικά εξατμίσεων, πλαϊνά καπάκια κλπ έλειπαν, αλλά η υπόλοιπη μοτοσυκλέτα ήταν πλήρης, και με πολύ λίγα χλμ (περί τα 11.000χλμ, στους τροχαίους άρεσαν τα τζαπάνια τότε) και σε γενικότερα καλή κατάσταση. Τότε ξεκίνησε η πρώτη ανακατασκευή της, με άπειρα απογεύματα ξοδεμένα να γυαλίζω στροφάλους, να τρίβω βαλβίδες, να αλλάζω τσιμούχες κλπ με τον μακαρίτη τον κυρ-Νίκο (χαρά στην όρεξη του, με ενέργεια μεγαλύτερη από την εφηβική δική μου). Οι καιροί προ-ίντερνετ, και η ανεύρεση των ανταλλακτικών πολύ δύσκολη. Ελάχιστα υπήρχαν στην υποτυπώδη νεοσυσταθείσα αντιπροσωπεία του Σπύρου Τζ. τότε, και τα τηλέφωνα σε Ιταλούς, Ιταλοσπουδαγμένους και ιταλόφωνους φίλους μου πολλά, τα κόστη δε ακόμη περισσότερα. Ακριβά μηχανάκια τα Guzzi ανέκαθεν. Η μοτό σενιαρίστηκε και έγινε σαν καινούργια σε 5 μόλις μήνες!!!! Από συγκυρία (γεια σου φίλε Γιάννη όπου και να είσαι) έτρεξε στο 1ο Αττικό Ράλι το 1993 παρέα με το Lemans του Γιάννη.

V65_2Νεώτερες αγορές, χρόνια απουσία στο εξωτερικό και προσωπικές ατυχίες την άφησαν κλεισμένη σε ένα υπόγειο γκαράζ για 8 έτη…… δεν παραπονέθηκε όμως. Όταν την ξαναείδα, σκονισμένη, θαμπή αλλά χαμογελαστή(!) ένιωσα σαν να μου ξανα-έκλεινε το μάτι…. «έλα να πάμε πάλι τις βολτες μας, τις αλητείες μας». Και τι δεν είχα κάνει μαζί της...ταξίδια σε όλη την Ελλάδα, κόντρες με TDR/NSR εποχής, ξενύχτια και καβγάδες τις μικρές ώρες, πόσες κοπελιές αποπλάνησε με την μονή αλλά άνετη σέλα της… πόσα δικάβαλα με 2 καταδρομείς & αποσκευές από Μ.Πεύκο - Αθήνα και πίσω. Παραμέρισα για άλλη μια φορά τις κούτες που τής έκρυβαν τον ήλιο, και την ανέβασα και πάλι στην επιφάνεια. Μετά απο 20 έτη συμβίωσης  και περίπου 5 έτη εγκατάλειψης, αποφάσισα να το (ξανα)νοικοκυρέψω το κορίτσι μου... σκεπασμένη σε μια αποθήκη, η σκόνη, η ακινησία και η υγρασία είχαν αρχίσει να την ενοχλούν.

Μια μαμά φωτό της πολιτικής έκδοσης, και μια της μπατσικής....αλλά στα 500cc.

V65_3

V65_4

Ξεκινάμε... με πλύσιμο/λύσιμο.

V65_6V65_7V65_11

Η καλλονή μέσα στον χώρο του R&D. Τελικά τα πράγματα είναι πιο άσχημα απ ‘ότι περίμενα.

V65_5V65_8V65_9

Μιας και λύσαμε, δεν αλλάζουμε και συμπλέκτη? 2 βίδες είναι.

V65_25V65_26V65_27

Ψαλίδι,  διαφορικό, ρεζερβουάρ, φτερά κλπ.

V65_28V65_30V65_31

Καλό τρίψιμο στον σκελετό να μην μείνει ίχνος ή υποψία σκουριάς.

V65_29V65_32V65_33

Αφού τα κομμάτια αναμένουν βάψιμο....άρχισα να ασχολούμαι με τα περιφερειακά.
Τιμόνια, λαιμοί κλπ πήγαν για  νικέλωμα υψηλής ποιότητας, τα λοιπά στο R&D χώρο μου....εμπρός καλό μου σύρμα κατσαρόλας!

V65_34

V65_35 V65_36

Η διαφορά λίγο μετά το 1ο χέρι.Wenol και δράπανο...are an exhaust’s best friend!!!!

V65_37V65_38V65_39

Η δουλειά συνεχίζεται, και η οξείδωση έχει πάρει δρόμο.
Εδώ το μοτέρ βαμμένο και το πλαίσιο επίσης...

V65_12V65_13V65_14

...με τον άξονα να κρέμεται, τα σώθικα της να περιμένουν μοντάρισμα, και η φίλη της απ'έξω να περιμένει το αποτέλεσμα του λίφτινγκ.

V65_15V65_17V65_16

Ωραίο δεν είναι το μαύρο με το χρώμιο?!!! Τελείωσαν και οι βαφές.

V65_18V65_19V65_20

Αρχίζει να παίρνει σχήμα. Έλεγχος και τοποθέτηση ηλεκτρικών, συσφίξεις 1ου επιπέδου.

V65_21V65_22V65_23

Έτοιμη η κούκλα!!!

V65_41

Χαρακτηριστικά:

Μοντέλο: Moto Guzzi V 65P
Έτος κατασκευής: 1981
Κινητήρας: Τετράχρονο, αερόψυκτο, 90° V-twin, OHV, 2βάλβιδο
Χωρητικότητα: 643cc
Διαδρομή: 80 x 64 mm
Συμπίεση: 10.0:1
Τροφοδοσία: 2x Dell'Orto PHBH30 carb
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική/μίζα
Μεγ. απόδοση: 52 hp 37.9 kW @ 7050 rpm
Μέγιστη ροπή: 54.4 Nm @ 6000 rpm
Κιβώτιο/μετάδοση: 5 ταχύτητες/άξονας
Εμπρός ανάρτηση: 35mm Air, 140mm διαδρομή
Πίσω ανάρτηση: Διπλά αμορτισέρ, 75mm διαδρομή.
Φρένα εμπρός: 2x 260mm δίσκους /2πίστονες δαγκάνες
Φρένο πίσω: 1x235mm disc
Ελαστικό εμπρός: 100/90-18
Ελαστικό πίσω: 110/90-18
Βάρος: 186 kg
Ρεζερβουάρ: 17 litres
Τελική ταχύτητα: 192km/h

< Προηγούμενα Επόμενα >

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed
Πάνω