Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024
Facebook Twitter YouTube Rss_feed
Αρχική arrow Moto Guzzi arrow Πρόσωπα arrow Guido Mentasti 1897-1925

Guido Mentasti 1897-1925

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 39
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Doom

O Guido Mentasti γεννήθηκε στην Γένοβα το 1897. Απέκτησε φήμη όταν νίκησε με μια Frera 500 το 1923 το Raid Nord-Sud Milano-Napoli, και ήταν ο πρώτος εργοστασιακός οδηγός της μικρής -τότε- Moto Guzzi που είχε ιδρυθεί το 1921.

1924_GUZZI_4V_GM

Στον πρώτο του αγώνα με Moto Guzzi o Mentasti κέρδισε  το 1923 τον Giro Motociclistico d'Italia με ένα Moto Guzzi Normale C2V. Ήταν ένας σκληρός αγώνας 2,500 χλμ με εκκίνηση απο το Μιλάνο. Μόνο εφτά τερμάτισαν απο τους 53 αρχικά συμμετέχοντες, με τον Guido Mentasti να παίρνει την νίκη με μέση ταχύτητα 49.268 km/h, απο τους κύριους ανταγωνιστές του, τον Aristide Fergnani  με Indian, και τον Emilio Cavalieri με μια Jap-Garanzini. Την επόμενη χρονιά έτρεξε στο Ιταλικό και το νεοσύστατο Ευρωπαικό πρωτάθλημα στην ομάδα της Guzzi με τους Primo Moretti και Ugo Prini, και κατάφερε να κερδίσει το πρώτο European Motorcycle Championship, που έγινε στην Monza, 7 Σεπτεμβρίου του 1924. Η νίκη του ήταν στην κατηγορία των 500 cc με ένα Moto Guzzi 500 C4V. Ο βρεττανός Jimmy Simpson κέρδισε την κατηγορία των 350 cc με μια AJS, ενώ ο βέλγος Maurice van Geert με μια Rush - Blackburne "πήρε" την κατηγορία των 250 cc.

Ο Guido Mentasti έχασε την ζωή του στην ηλικία των 28 ετών, σε τροχαίο που έγινε την Δευτέρα, 6 Απριλίου του 1925, καθώς επέστρεφε απο το Circuito Motoristico di Brescia με το εργοστασιακό Moto Guzzi. Ο αγώνας είχε γίνει την προηγούμενη ημέρα  σε δημόσιους δρόμους της περιοχής της Brescia, και τον κέρδισε ο Pietro Ghersi με Sunbeam. Ο Guido Mentasti έκανε το ρεκόρ γύρου, καθώς μονομαχούσαν για την πρωτιά, όταν έσκασε το εμπρός λάστιχο της μοτοσυκλέτας του. Οδήγησε περισσότερο απο 10 χλμ με σκασμένο λάστιχο μέχρι να φτάσει στα πιτ της ομάδας του στην Brescia. Πολλοί πιστεύουν οτι αυτός ήταν ο λόγος του μοιραίου ατυχήματος την επόμενη ημέρα. Καθώς ταξίδευε πίσω προς το Μιλάνο, το εμπρός του λάστιχο έσκασε ξανά και αυτήν την φορά δεν ήταν τυχερός. Έφυγε στον αέρα και προσγειώθηκε αρκετά μέτρα πιο μακριά. Πέθανε σχεδόν αμέσως απο βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

Επόμενα >

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed
Πάνω