Guido Mentasti 1897-1925
O Guido Mentasti γεννήθηκε στην Γένοβα το 1897. Απέκτησε φήμη όταν νίκησε με μια Frera 500 το 1923 το Raid Nord-Sud Milano-Napoli, και ήταν ο πρώτος εργοστασιακός οδηγός της μικρής -τότε- Moto Guzzi που είχε ιδρυθεί το 1921.
Στον πρώτο του αγώνα με Moto Guzzi o Mentasti κέρδισε το 1923 τον Giro Motociclistico d'Italia με ένα Moto Guzzi Normale C2V. Ήταν ένας σκληρός αγώνας 2,500 χλμ με εκκίνηση απο το Μιλάνο. Μόνο εφτά τερμάτισαν απο τους 53 αρχικά συμμετέχοντες, με τον Guido Mentasti να παίρνει την νίκη με μέση ταχύτητα 49.268 km/h, απο τους κύριους ανταγωνιστές του, τον Aristide Fergnani με Indian, και τον Emilio Cavalieri με μια Jap-Garanzini. Την επόμενη χρονιά έτρεξε στο Ιταλικό και το νεοσύστατο Ευρωπαικό πρωτάθλημα στην ομάδα της Guzzi με τους Primo Moretti και Ugo Prini, και κατάφερε να κερδίσει το πρώτο European Motorcycle Championship, που έγινε στην Monza, 7 Σεπτεμβρίου του 1924. Η νίκη του ήταν στην κατηγορία των 500 cc με ένα Moto Guzzi 500 C4V. Ο βρεττανός Jimmy Simpson κέρδισε την κατηγορία των 350 cc με μια AJS, ενώ ο βέλγος Maurice van Geert με μια Rush - Blackburne "πήρε" την κατηγορία των 250 cc.
Ο Guido Mentasti έχασε την ζωή του στην ηλικία των 28 ετών, σε τροχαίο που έγινε την Δευτέρα, 6 Απριλίου του 1925, καθώς επέστρεφε απο το Circuito Motoristico di Brescia με το εργοστασιακό Moto Guzzi. Ο αγώνας είχε γίνει την προηγούμενη ημέρα σε δημόσιους δρόμους της περιοχής της Brescia, και τον κέρδισε ο Pietro Ghersi με Sunbeam. Ο Guido Mentasti έκανε το ρεκόρ γύρου, καθώς μονομαχούσαν για την πρωτιά, όταν έσκασε το εμπρός λάστιχο της μοτοσυκλέτας του. Οδήγησε περισσότερο απο 10 χλμ με σκασμένο λάστιχο μέχρι να φτάσει στα πιτ της ομάδας του στην Brescia. Πολλοί πιστεύουν οτι αυτός ήταν ο λόγος του μοιραίου ατυχήματος την επόμενη ημέρα. Καθώς ταξίδευε πίσω προς το Μιλάνο, το εμπρός του λάστιχο έσκασε ξανά και αυτήν την φορά δεν ήταν τυχερός. Έφυγε στον αέρα και προσγειώθηκε αρκετά μέτρα πιο μακριά. Πέθανε σχεδόν αμέσως απο βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- V7 sport:Telaio rosso
- ΒΒ1 Griso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- Moto Guzzi: V65 Police
- Duilio Agostini
- Giovanni Ravelli
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Moto Guzzi: 1000s
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- Αντίο στον Luigi
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- Scooter & Moto Festival 2014
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Αντίο στον Luigi
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Moto Guzzi 1927 vs ατμομηχανής 1913
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT