Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024
Facebook Twitter YouTube Rss_feed

ΒΒ1 Griso

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 18
Φτωχό Αριστο 
Υποβλήθηκε από Bicilindrico

bb1

ΒΒ1 Griso από τη MPC

Σύμφωνα με τον ιταλικό οίκο σχεδιασμού και βελτιώσεων Millepercento, το BB1 γεννήθηκε ως μια άσκηση ύφους και στυλ, στο οποίο προσαρμόστηκε ένας υψηλής απόδοσης κινητήρας, χωρίς να διαταραχθεί η αρχική μορφή της εγκάρσιας V2 διάταξης στις 90 °.

Η MPC, παρουσίασε μια υπερκυβισμένη έκδοση του αερόψυκτου κινητήρα των 1.100 κ.εκ., στον οποίο εκτός από την αύξηση της χωρητικότητας, η αημαντική αλλαγή είναι η υγρόψυξη. Το όλο project βασίστηκε σε ένα διβάλβιδο Griso 1.100, όπου εκτός της αναβάθμισης του κινητήρα, πραγματοποιήθηκαν επίσης βελτιώσεις στα περιφερειακά και στην αισθητική.

Σε ότι αφορά τον κινητήρα, η αύξηση της διαμέτρου των πιστονιών αύξησε την χωρητικότητα στα 1.420 κ.εκ., τοποθετήθηκε νέος ψεκασμός, βαλβίδες τιτανίου και παράλληλα έγιναν όλες οι απαραίτητες μετατροπές προκειμένου να εγκατασταθεί κυκλοφορία ψυκτικού υγρού.

bb2Παρά τις τροποποιήσεις, διατηρούνται οι κλασσικές Guzzi ψήκτρες, ενώ το ψυγείο είναι κρυμμένο πίσω από ανθρακονημάτινες γρίλιες, για να μην χαλάει τήν αερόψυκτη εικόνα που απαιτεί η παράδοση.

Οι βάσεις του μοτέρ στο πλαίσιο του Griso παρέμειναν απαράλλαχτες, πράγμα που σημαίνει πως ο συγκεκριμένος κινητήρας θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε όλη η γκάμα της Moto Guzzi χωρίς να χρειαστούν αλλαγές στην γραμμή παραγωγής.

Πιθανό; μάλλον όχι καθώς οι ιδιώτες βελτιωτές είναι ένα βήμα μπροστά απο το εργοστάσιο, το οποίο ακολουθεί συντηρητική γραμμή όσο αφορά τους νεωτερισμούς.

Η ισχύς του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 50% σε σχέση με το απλό Griso, φτάνοντας τα 117 άλογα (έναντι των 77 της normal έκδοσης) και για να υποστηριχθεί η μεγαλύτερη ιπποδύναμη, η MPC έχει τοποθετήσει φρένα της Brembo και αναρτήσεις της Ohlins.

Τιμή: 23.990 Ευρώ (η έκδοση με Ohlins αναρτήσεις και Brembo monoblock δαγκάνες- θα υπάρξει και η απλή έκδοση με πιο προσιτή τιμή-αναμένεται)

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

Τύπος: τετράχρονος, δικύλινδρος διάταξης V με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες.
Ψύξη: υγρόψυξη
Κυβισμός: 1420 κ.εκ.
Διάμετρος και διαδρομή εμβόλου: 106,3 x 80 mm
Συμπίεση: 11:1
Βαλβίδα εισαγωγής: Ø 54,7 mm, 15,5 mm
Βαλβίδα εξαγωγής: Ø 40,7 mm, 14,7 mm
Σώμα ψεκασμού: Dell' Orto Ø 64 mm
Διαχείριση: ηλεκτρονική, ψηφιακή ECU Walbro
Μέγιστη Ισχύς: 99,0 KW (134,6 CV) στις 7100 σ.α.λ
Μέγιστη Ροπή: 146 Nm στις 5.600 σ.α.λ
Συμπλέκτης: πολύδισκος (2), ξηρός, υδραυλικός
Κιβώτιο: 6τάχυτο
Πλαίσιο: ατσάλινο σωληνωτό
Μεταξόνιο: 1550 mm
Ανάρτηση εμπρός: Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 43mm
Ανάρτηση πίσω: monoshock με προοδευτικό  μοχλικό της Sachs
Φρένο εμπρός: 4πίστονη δαγκάνα με floating δίσκο 320 mm
Φρένο πίσω: Δίσκος 282 mm με 2 παράλληλα έμβολα
Ζάντες: Αλουμινένιες, με τρεις ακτίνες
Διαστάσεις μπροστά ελαστικό: 120/70 ZR 17"
Διαστάσεις πίσω ελαστικό: 180/55 ZR 17"
Ύψος σέλας: 800 mm
Βάρος: 219 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 17 λίτρα
Ρεζέρβα: 3,3 λίτρα
Ομολογκαρισμένο
Euro3
< Προηγούμενα

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed
Πάνω