Moto Guzzi California 90
Η Moto Guzzi California 90 είναι ουσιαστικά μια California Vintage αφιερωμένη στα 90 χρόνια απο την ίδρυση της Moto Guzzi. Τι την κάνει ξεχωριστή;
Η βαφή της πρώτα απο όλα, το μεταλλικό πορτοκαλί συνδυάζεται με απόχρωση
λευκού, η καφέ δερμάτινη σέλλα , η ειδική ταμπέλα παραγωγής, και τα επετειακά
logo στο ντεπόζιτο και τα πλαινά καπάκια. Kάποιος θα μπορούσε να υποθέσει, συνδυάζοντας την επιλογή της Cali ως επετειακό μοντέλο με την έλευση της California 1400cc, οτι κοιτάζουμε την τελευταία Moto Guzzi
California της σειράς με τα 1064cc, στολισμένη για το αποχαιρετιστήριο
πάρτυ. Το πλαινό καπάκι με το logo California 90 είναι διακριτικό και όμορφο, τώρα για την επιλογή χρωμάτων θέλει λίγο σκέψη. Είναι λίγο φανταχτερή; Ίσως, η πρώτη ματιά σε αφήνει
προβληματισμένο, αλλά είναι ένας χρωματικός συνδυασμός που σίγουρα δεν
περνάει απαρατήρητος, και που με τον χρόνο σε ελκύει.
Η χρήση του “Guzzi” logo στο ντεπόζιτο παραπέμπει στο 1930 και δίνει
μια νότα νοσταλγίας. Ίσως θα μπορούσε να έιναι κάπως μικρότερο για τα
Ευρωπαικά γούστα, αλλά τα στοιχεία περισσότερο κάνουν αναφορές στην άλλη
πλευρά του Ατλαντικού, που πρέπει να παραδεχτούμε οτι διαμόρφωσε την
ιδέα στην Guzzi για να μπεί η Cali στην παραγωγή το 1972. Το πορτοκαλί μεταλλικό χρώμα επίσης είναι μια αναφορά στην Αμερική, όπου
ήταν αγαπημένο χρώμα παλιότερες εποχές για custom αυτοκίνητα και
μοτοσυκλέτες.
Σίγουρα όποια και αν είναι η εικόνα που παίρνει ο καθένας, και το πόσο ελκύεται απο την Cali 90, κάτω απο την βαφή βρίσκεται μια καλή μοτοσυκλέτα όπως έχει ήδη αποδείξει η Cali Vintage, όσο για τους φίλους της California είναι θετικό οτι η Cali επιλέχθηκε για να ντυθεί τα επετειακά χρώματα των 90 χρόνων, και μάλλον ο στόχος επετεύχθη, δεν περνάει απαρατήρητη.
Μοντέλο: | Moto Guzzi California 90 Anniversary |
Χρονολογία: | 2012 |
Χρώματα: | California Metallic Orange/Diamond White |
Κινητήρας: | Αερόψυκτος, 4Τ, εγκάρσιος 90° V-twin, OHV, 2 βαλβίδες ανα κύλινδρο |
Χωρητικότητα: | 1064cc |
Διαδρομή: | 92 x 80 mm |
Συμπίεση: | 9.8:1 |
Απόδοση: | 74 HP |
Ροπή: | 88.00 Nm (9.0 kgf-m or 64.9 ft.lbs) @ 5000RPM |
Τροφοδοσία: | Injection Magneti Marelli IAW alfa-n system Multipoint phased sequential fuel; 2 σώματα 40 mm με injectors Weber IW 031 |
ECU: | Magneti Marelli IAW 15RC electronic digital ignition with inductive spark |
Προδιαγραφές: | Τριοδικός καταλύτης με αισθητήτα Lambda Euro 3 |
Μετάδοση: | κιβώτιο 5 ταχυτήτων, τελική μετάδοση με αξονα |
Συμπλέκτης: | μονός δίσκος, ξηρός, με ντίζα |
Πλαίσιο: | Tonti, αφαιρούμενο κάτω τμήμα |
Αναρτήσεις: | εμπρός-Marzocchi τηλεσκοπικό πηρούνι, 45 mm, ρυθμιζόμενο-140mm διαδρομή πίσω-ψαλίδι με δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα-96mm διαδρομή |
Φρένα: | Εμπρός:Δίσκοι 320mm Brembo χρυσή σειρά με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω:Δίσκος 282mm, 2πίστονη δαγκάνα, integrale |
Τροχοί: | Με ακτίνες, στεφάνια Βοrrani, εμπρός-110/90-VB18, πίσω-150/70-VB17 |
Χωρητικότητα βενζίνης: | 19 Λίτρα/ 4 λίτρα ρεζέρβα |
Ύψος σέλλας: | 780mm |
Κατανάλωση: | ------- |
Βάρος κενό: | 250.8 kg (553.0 pounds) |
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- V7 sport:Telaio rosso
- ΒΒ1 Griso
- Λίστα μοντέλων
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Ποιοί είμαστε
- Piaggio:Νέο κέντρο σχεδιασμού
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- 1ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2012
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- MPC Alba
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:Πρόγραμμα
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:Τεχνικός έλεγχος
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- Moto Guzzi: V65 Police
- ΚΤΕΟ: μεταβίβαση μοτοσυκλέτας
- Duilio Agostini
- Giovanni Ravelli
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Cali 1400 Touring: Αποκάλυψη
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Moto Guzzi: 1000s
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Kevin Ash: 10/12/1959 - 22/01/ 2013
- Πρόγραμμα ΚΤΕΟ μοτο 2013
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- California: ελαστικά whitewall
- Διευκρινήσεις για τα ανασφάλιστα οχήματα
- Αντίο στον Luigi
- Αετοί στον Πλαστήρα 2013
- 2o Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013
- Τατόι 2013: ετοιμασίες
- 2o Τατόι Circuit 2013
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- Δρέπανο 13-15 Σεπτ
- Δρέπανο 13-15 Σεπτ 2013
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
- Ένα Galletto-γραμματόσημο
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Ελευσίνα 8/12/2013
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- KTEO Πρόσκληση για Νομό Αττικής 2014
- Scooter & Moto Festival 2014
- Μοτο Guzzi: California 1400 touring
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Augusto Farneti
- Augusto Farneti
- Αντίο στον Luigi
- 3ο ΣΙΡΚΟΥΙ ΤΑΤΟΙ
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Ιταλικό διήμερο 29-30 Νοεμβρίου
- MG OPEN HOUSE DAYS 2015
- Moto Guzzi 1927 vs ατμομηχανής 1913
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ 2015
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT
- MGWC Meeting Internazionale 2019 Patras