Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2024
Facebook Twitter YouTube Rss_feed

Moto Guzzi California 90

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 62
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από Doom

Cali4Η Moto Guzzi California 90 είναι ουσιαστικά μια California Vintage αφιερωμένη στα 90 χρόνια απο την ίδρυση της Moto Guzzi. Τι την κάνει ξεχωριστή;

Η βαφή της πρώτα απο όλα, το μεταλλικό πορτοκαλί συνδυάζεται με απόχρωση λευκού, η καφέ δερμάτινη σέλλα , η ειδική ταμπέλα παραγωγής, και τα επετειακά logo στο ντεπόζιτο και τα πλαινά καπάκια. Kάποιος  θα μπορούσε να υποθέσει, συνδυάζοντας την επιλογή της Cali ως επετειακό μοντέλο με την έλευση της California 1400cc, οτι κοιτάζουμε την τελευταία Moto Guzzi California της σειράς με τα 1064cc, στολισμένη για το αποχαιρετιστήριο πάρτυ. Το πλαινό καπάκι με το logo California 90 είναι διακριτικό και όμορφο, τώρα για την επιλογή χρωμάτων θέλει λίγο σκέψη. Είναι λίγο φανταχτερή; Ίσως, η πρώτη ματιά σε αφήνει προβληματισμένο, αλλά είναι ένας χρωματικός συνδυασμός που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητος, και που με τον χρόνο σε ελκύει.

Η χρήση του “Guzzi” logo  στο ντεπόζιτο παραπέμπει στο 1930 και δίνει μια νότα νοσταλγίας. Ίσως θα μπορούσε να έιναι κάπως μικρότερο για τα Ευρωπαικά γούστα, αλλά τα στοιχεία περισσότερο κάνουν αναφορές στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, που πρέπει να παραδεχτούμε οτι διαμόρφωσε την ιδέα στην Guzzi για να μπεί η Cali στην παραγωγή το 1972. Το πορτοκαλί μεταλλικό χρώμα επίσης είναι μια αναφορά στην Αμερική, όπου ήταν αγαπημένο χρώμα παλιότερες εποχές για custom αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.

Σίγουρα όποια και αν είναι η εικόνα που παίρνει ο καθένας, και το πόσο ελκύεται απο την Cali 90, κάτω απο την βαφή βρίσκεται μια καλή μοτοσυκλέτα όπως έχει ήδη αποδείξει η Cali Vintage, όσο για τους φίλους της California είναι θετικό οτι η Cali επιλέχθηκε για να ντυθεί τα επετειακά  χρώματα των 90 χρόνων, και μάλλον ο στόχος επετεύχθη, δεν περνάει απαρατήρητη.

Copyright © guzzista.gr

Μοντέλο: Moto Guzzi California 90 Anniversary
Χρονολογία: 2012
Χρώματα: California Metallic Orange/Diamond White
Κινητήρας: Αερόψυκτος, 4Τ, εγκάρσιος 90° V-twin, OHV, 2 βαλβίδες ανα κύλινδρο
Χωρητικότητα: 1064cc
Διαδρομή: 92 x 80 mm
Συμπίεση: 9.8:1
Απόδοση: 74 HP
Ροπή: 88.00 Nm (9.0 kgf-m or 64.9 ft.lbs) @ 5000RPM
Τροφοδοσία: Injection Magneti Marelli IAW alfa-n system Multipoint phased sequential fuel; 2 σώματα 40 mm με injectors Weber IW 031
ECU: Magneti Marelli IAW 15RC electronic digital ignition with inductive spark
Προδιαγραφές: Τριοδικός καταλύτης με αισθητήτα Lambda Euro 3
Μετάδοση: κιβώτιο 5 ταχυτήτων, τελική μετάδοση με αξονα
Συμπλέκτης: μονός δίσκος, ξηρός, με ντίζα
Πλαίσιο: Tonti, αφαιρούμενο κάτω τμήμα
Αναρτήσεις: εμπρός-Marzocchi τηλεσκοπικό πηρούνι, 45 mm, ρυθμιζόμενο-140mm διαδρομή πίσω-ψαλίδι με δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα-96mm διαδρομή
Φρένα: Εμπρός:Δίσκοι 320mm Brembo χρυσή σειρά με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω:Δίσκος 282mm, 2πίστονη δαγκάνα, integrale
Τροχοί: Με ακτίνες, στεφάνια Βοrrani, εμπρός-110/90-VB18, πίσω-150/70-VB17
Χωρητικότητα βενζίνης: 19 Λίτρα/ 4 λίτρα ρεζέρβα
Ύψος σέλλας: 780mm
Κατανάλωση: -------
Βάρος κενό: 250.8 kg (553.0 pounds)
< Προηγούμενα Επόμενα >

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed
Πάνω