GMG 2011/90 χρόνια Moto guzzi
Πέρα από κάθε προσδοκία ήταν ο αριθμός των συμμετεχόντων, ο οποίος υπερέβη τους 20.000. 40% από αυτούς ήταν Ιταλοί, και 60% Guzzisti εκτός Ιταλίας, από συνολικά 52 χώρες. Οι συμμετέχοντες μαζεύτηκαν στο Mandello del Lario, το τριήμερο 16, 17 και 18 Σεπτεμβρίου του 2011 για να γιορτάσουν την 90η επέτειο της Moto Guzzi μιας μάρκας μοτοσικλετών από τις πλουσιότερες σε ιστορία και με φανατικούς φίλους σε όλο τον κόσμο.
Το GMG φιλοξενήθηκε στον ίδιο χώρο που ιδρύθηκε και η εταιρεία πρίν από 90 χρόνια, στην διάρκεια των οποίων κατάφερε να κερδίσει 14 παγκόσμιους τίτλους και 11 Tourist Trophy. Ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της οφείλετε σε μοντέλα όπως το δικύλινδρο V7, το California και το Le Mans, που καθιέρωσαν σε διεθνές επίπεδο τον χαρακτηριστικό συνδυασμό V90° κινητήρα με άξονα μετάδοσης, που "υπογράφει" το σύνολο της τρέχουσας παραγωγής της Moto Guzzi από 750cc έως 1200cc. Στο τριήμερο φεστιβάλ στις όχθες της λίμνης Como, το ιστορικό σπίτι της Moto Guzzi στη Via Parodi 57, παρέμεινε ανοικτό σε όλους τους οπαδούς για μια πραγματική αναδρομή στην ιστορία της εταιρείας που ιδρύθηκε πριν 90 χρόνια. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να κινηθούν κατά μήκος μιας διαδρομής που τους οδηγούσε να ανακαλύψουν τόσο την ανακαίνιση και ανακατασκευή του ιστορικού εργοστασίου με το "σήμα του αετού" όσο και τα ορόσημα που έφτιαξαν τον μύθο της Guzzi, όπως την εντυπωσιακή και μνημειακή αεροδυναμική σήραγγα του 1950, τα τμήματα παραγωγής και το μουσείο. Στο GMG 2011 παρουσιάστηκε επίσης η California 90, μια ειδική έκδοση για την ενενηκοστή επέτειο της Moto Guzzi.
Κατά τη διάρκεια του τριήμερου ανακοινώθηκαν επενδύσεις ύψους πάνω από 40 εκατομμύρια ευρώ από την Piaggio σε νέα μοντέλα που έχουν προγραμματιστεί για τα επόμενα πέντε χρόνια, στα οποία θα πρέπει να προστεθούν και οι επενδύσεις για την ανακαίνιση του εργοστασίου στο Mandello del Lario. Το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου, ήταν η μεγάλη μέρα, η "εισβολή" των οπαδών που ήρθαν από όλο τον κόσμο στο Mandello del Lario. Δόθηκαν πολλά βραβεία, όπως το βραβείο Easy Rider "για Guzzista που ήρθε από πιο μακριά", το οποίο πήγε στην αυστραλιανή Tony Horn από τη Μελβούρνη. Γηραιότερος Guzzista ήταν ο Mario Crippa, γεννημένος στη Μόντσα το 1932. Νεότερος αναβάτης ο Roberta Botta, γεννημένος το 1991. Το βράδυ του Σαββάτου ανέλαβε DJ να δώσει παλμό στο GMG. Το party συνεχίστηκε μέσα στη νύχτα με τα βραβεία για τα Guzzi Club και μέχρι την μεγάλη συναυλία Moto Guzzi Rock Live. Την Κυριακή 18 Σεπτέμβρη, οι τρεις ημέρες του εργοστασίου με το "σήμα του αετού" έληξαν με έκτακτη παρέλαση ιστορικών Moto Guzzi μέσα στο Mandello del Lario.
Η Moto Guzzi γιόρτασε την 90η της επέτειο τον Σεπτέμβριο του 2011 με ένα πλήθος οπαδών της, που απο οτι φαίνεται την υποστηρίζουν με όλη την δύναμη της καρδιάς και της ψυχής τους.
Τελευταία Νέα
Τα πιο δημοφιλή
Σχετικοί σύνδεσμοι
- Arturo Magni
- Giulio Cesare Carcano
- Σύννεφα στο Mandello del Lario
- V7 sport:Telaio rosso
- ΒΒ1 Griso
- V50 Monza
- Moto Guzzi: μια σπουδαία ιστορία
- Moto Guzzi California 90
- Ποιοί είμαστε
- Τεχνικός κώδικας FIVA 2010
- Sport 1200
- Από χρόνο και μέταλλο: Sport 14
- Moto Guzzi και V90- twin
- Καύσιμο και Guzzi
- Λάδια και Guzzi
- Classic endurance 2012
- Moto Guzzi GTV 1939
- Στα Χρόνια του Πολέμου
- Moto Guzzi Trialce
- Guzzi diesel!!!
- Αντλία βενζίνης
- Εργασίες σε V7 Ambassador
- Classic Trophy 2012
- 1926 TT: Το "περιστατικό" της Guzzi
- California 1400
- Πρώτες βόλτες με μία V550 Monza
- Moto Guzzi World Club Διεθνής Συγκέντρωση
- Moto Guzzi – αγωνιστική ιστορία/1949-1957
- 1921 Tipo Normale
- Moto Guzzi: Bellagio 940
- Cali 1400 δοκιμές
- Ing. Giuseppe Guzzi
- Άλμα!!! με Moto Guzzi
- Moto Guzzi: Sport 14
- Pietro Ghersi
- Τατόι ΦΙΛΠΑ:ετοιμασίες
- Ipothesys
- Ιστορία του ΤΤ- Isle of Man
- "Girl meets the bike": έρωτας μe ένα Guzzi
- MAGNI Guzzi Australia
- Τατόι ΦΙΛΠΑ: ημέρα αγώνα
- ΚΤΕΟ για μοτοσυκλέτες
- Moto Guzzi: V65 Police
- Duilio Agostini
- Εγκατάσταση βάσης πινακίδας:CATEYE-2
- Le Mans 850: «ο Άσσος»
- Giovanni Ravelli
- Giorgio Parodi
- Carlo Guzzi
- Omobono Tenni
- California Vintage
- Moto Guzzi:Stelvio 1200-2012
- Moto Guzzi: 500GP 4-κύλινδρο
- Αλλαγή φίλτρου αέρα σε 1200 Sport / Breva
- Αποσύνδεση ταχυσύνδεσμου βενζίνης
- Moto Guzzi: 1000s
- Λίστα μοντέλων
- Moto Guzzi 850 Le Mans
- Συνέντευξη: Doom (ΧΝ)
- Moto Guzzi: Nevada 750ie
- Μoto Guzzi: Αποτελέσματα ΤΤ Isle of Man
- Moto Guzzi Police Special
- Αντίο στον Luigi
- 2ο Τατόι circuit 2013: start your engines
- Moto Guzzi 850 Le Mans, ο Άσσος
- V11 Le Mans Rosso Corsa, L'ultimo Discendente
- Breva 1100: 85000 χλμ
- Umberto Todero: η ζωή μου στην Guzzi
- MOTO GUZZI 1969 AMBASSADOR
- Guzzino 65cc
- Moto Guzzi: Wind Tunnel
- Guzzi Meeting “Città di Cava de’ Tirreni”
- Moto Guzzi: V1000 Convert
- Moto Guzzi: Lemans III 1983
- Guido Mentasti 1897-1925
- Moto guzzi T3 cafe racer 1976
- Moto Guzzi 1000 SP 1979
- Moto Guzzi: V7 Classic
- Californication
- Moto Guzzi: "Suzuka 8 Hours" racer
- Scooter & Moto Festival 2014
- Μοτο Guzzi: California 1400 touring
- 2o Raduno Area Mediterranea- Moto Guzzi World Club
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-3η Συγκέντρωση Moto Guzzi
- Αντίο στον Luigi
- Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
- ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
- Guzzisti Hellas: νέος ιστότοπος
- Moto Guzzi: The Stelvio way
- Party time guzzisti
- Moto Guzzi 1927 vs ατμομηχανής 1913
- Moto Guzzi: Airone 250 1952
- MOTO GUZZI V85 TT