Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2021
Facebook Twitter YouTube Rss_feed
Αρχική arrow Άρθρα
Γνώμη ιδιοκτήτη Moto Guzzi: Airone 250 1952
Yannis Efraimidis
Moto Guzzi: Airone 250 1952 Το μηχανάκι αυτό αγοράστηκε το 2005, τότε που όλοι βγάζαμε καλά φράγκα, είχαμε και κέφια, και αγοράζαμε ότι...
Παρουσιάσεις Moto Guzzi: The Stelvio way
Dimitris Apostolou
Moto Guzzi: The Stelvio way Το Stelvio της Moto Guzzi είναι από εκείνες τις μοτοσυκλέτες που με την πρώτη ματιά ή τρομάζεις ή την...
Εκδηλώσεις-συμμετοχές ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014
Doom
ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014 Με μεγάλη επιτυχία έγινε η 3η Συγκέντρωση Moto Guzzi - Αετοί στο Πήλιο-2014, με μαζική συμμετοχή απο τις...
Εκδηλώσεις-συμμετοχές ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα
Guzzisti Hellas
ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014: Πρόγραμμα 4-6 Ιουλίου, tο βουνό των Κενταύρων θα ακούσει Ιταλικές μελωδίες απο Lafranconi, Agostini, Mistral, και...
Τεχνικά Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α
Quota
Άδειες οδήγησης: ΑΜ, Α1, Α2 , Α Στις 19 Ιανουαρίου, η νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία που διέπει τις άδειες οδήγησης τέθηκε σε ισχύ. Οι οδηγοί που...
Γνώμη ιδιοκτήτη Californication
Bicilindrico
Californication Κατευθυνόμενος για Θεσσαλονίκη, καθώς απέμεναν μπροστά μου λιγότερο από 40 χιλιάδες μέτρα, και έχοντας χαθεί...
Παρουσιάσεις Μοτο Guzzi: California 1400 touring
Doom
Μοτο Guzzi: California 1400 touring Να το κάνω μια βόλτα?   θα ήθελα να ρωτήσω όταν το είδα για πρώτη φορά απο κοντά στο κατάστημα της Moto...
Γνώμη ιδιοκτήτη Moto Guzzi: V7 Classic
Τάκης-Μυτιλήνη
Moto Guzzi: V7 Classic Έρωτας με την πρώτη ματιά … για άλλους υπερβολικό για άλλους πραγματικότητα, αυτό το συναίσθημα ένιωσα...
Βελτιώσεις-restoring Moto guzzi T3 cafe racer 1976
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ- caferacers.gr
Moto guzzi T3 cafe racer 1976 Γούστο, διάθεση και χρόνος απαιτούνται για την ανακατασκευή και μεταμόρφωση μιας μοτοσυκλέτας προς το...
Παρουσιάσεις Breva 1100: 85000 χλμ
Doom
Breva 1100: 85000 χλμ Συνήθως στα καινούργια μοντέλα αφιερώνονται σελίδες επι σελίδων απο άρθρα για δοκιμές, συγκρίσεις,...

Moto Guzzi: Airone 250 1952

Airone_3Το μηχανάκι αυτό αγοράστηκε το 2005, τότε που όλοι βγάζαμε καλά φράγκα, είχαμε και κέφια, και αγοράζαμε ότι μηχανάκι μας γυάλιζε.

Το βρήκα σε ένα Ιταλικό μεγάλο μοτοπάζαρο, στο Novergro, λίγο έξω απ΄το Μιλάνο. Το πούλαγε ένας γεράκος restorer που μόλις τόχε τελειώσει και τόχει φάτσα κάρτα, πρώτη μούρη, καλογυαλισμένο και λουσάτο στο περίπτερο του.

Τα μοτοπάζαρα, σαν το παραπάνω, Ιταλικά και Γερμανικά κυρίως, είναι μια απίστευτη μπίζνα, ένας απίστευτος τζίρος που δεν τον πιάνει το μάτι κανενός. Στη Ιταλία γίνονται 6-8 μεγάλα παζάρια κάθε χρόνο, στην Γερμανία 3-4. Για να φανταστείτε για τι όγκους μιλάμε, μιλάμε για 4-5 χιλιάδες περίπτερα, από 20 μέχρι 200 μέτρα το καθένα, τόνα δίπλα στ΄άλλο, που πουλάνε από μεταχειρισμένες βίδες μέχρι ολόκληρα αναπαλαιωμένα μηχανάκια, από χιλιοσκουριασμένους μοτοσυκλετιστικούς σκελετούς που κανείς δεν ξέρει από τι μηχανάκια είναι, μέχρι σκέτους κινητήρες, ρόδες, τζάντζαλα και μάντζαλα και ότι κουφό φαντάζεστε…

Διαβάστε περισσότερα...

Moto Guzzi: The Stelvio way

Stelvio_2337Το Stelvio της Moto Guzzi είναι από εκείνες τις μοτοσυκλέτες που με την πρώτη ματιά ή τρομάζεις ή την ερωτεύεσαι. Αν και γκουτσάκιας την πρώτη φορά που αντίκρισα το Stelvio τρόμαξα. Κάτι το ύψος κάτι το αλλήθωρο βλέμμα δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Ανάλογη ήταν η συνέχεια και μετά την πρώτη οδηγική επαφή το καλοκαίρι του 2008.

Διαβάστε περισσότερα...

ΑΕΤΟΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ 2014

Με μεγάλη επιτυχία έγινε η 3η Συγκέντρωση Moto Guzzi - Αετοί στο Πήλιο-2014, με μαζική συμμετοχή απο τις παρέες  guzzisti της Αθήνας, του Βόλου και της Θεσσαλονίκης.

101

Διαβάστε περισσότερα...
Πάνω