Σάββατο, 18 Αυγούστου 2018
Facebook Twitter YouTube Rss_feed

MPC Alba

Αξιολόγηση χρηστών: ONONONONON / 65
Φτωχό Αριστο 
Έχει γραφτεί από MSL-Μετάφραση:Dakota

alba_b1__2_.Το Millepercento Alba φαίνεται να είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς από το Griso 8V στο οποίο βασίζεται. "Ναι, μου αρέσει αυτό το μηχανάκι πολύ!"

Μέχρι πρόσφατα η Jessica ήταν η μόνη καυτή Alba που ξέραμε, αλλά στο τεύχος Σεπτεμβρίου του Motorcycle Sport & Leisure είδαμε ένα Ιταλικό δικύλινδρο που επισκιάζει την ηθοποιό των Fantastic Four. Ο Alan Cathcart οδήγησε το Millepercento Alba για το MS&L και είπε ότι το μηχανάκι είναι γρήγορο και ευχάριστο στην σκληρή οδήγηση με καθαρή και γραμμική απόδοση από τις 4.000 σαλ και πάνω. Πρόσθεσε επίσης ότι είναι γρηγορότερο από κάθε στοκ Moto Guzzi.

Tο Alba κατασκευάζεται από τον Millepercento, έναν από τους μεγαλύτερους dealer της Moto Guzzi στην Ιταλία. Το μηχανάκι έχει σχεδιαστεί από τον Guiseppe Ghezzi, τον άνθρωπο πίσω από το MGS-01. Κινείτε από το 2κίλυνδρο μοτέρ των 1151 κυβικών του Griso 8V και υπάρχει σαν επιλογή και ο υδρόψυκτος κινητήραςτων 1420 κυβικών με ωστήρια από το Guzzi-Millepercento BB1.

"Όταν πήγα στον Millepercento για να φτιάξω το Alba, ο πρώτος μου στόχος ήταν να κάνω αυτό που αρνιόταν η Moto Guzzi, να φτιάξει ένα σπορ μηχανάκι που θα τηρεί τις προδιαγραφές ρύπων και θορύβου ώστε να είναι νόμιμο για χρήση στο δρόμο" λέει ο Ghezzi. Βέβαια με 108 ίππους, 121Νm ροπής και 206 κιλά στεγνό, το Alba δεν αποτελεί απειλή για τα Panigale, BMW S1000RR και Aprilia RSV4, αλλά όπως λέει και ο Cathcart είναι μια ικανή μοτοσυκλέτα με τον δικό της τρόπο.

Το Alba έχει ένα προσεκτικά σχεδιασμένο τριγωνικό πλαίσιο από κυλινδρικούς ατσάλινους σωλήνες με τον κινητήρα σαν ημιενεργό μέρος του. Είναι αρκετά πιο στενό στο σημείο που ο αναβάτης έχει τα πόδια του από το στοκ πλαίσιο του Guzzi και σε αυτό οφείλετε η ακρίβειά του. Κάθεσαι μέσα στο Alba αντί για πάνω, όπως γίνετε συνήθως στα Guzzi λέει ο Cathcart. To Alba στρίβει γρηγορότερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια  από το στοκ Grisso και είναι άμεση η διαφορά στην ανταπόκριση από το κοντύτερο μεταξόνιο και την πιο ακραία γεωμετρία.

Ο Ghezzi ολοκλήρωσε το Alba τοποθετώντας το χυτό αλουμινένιο ψαλίδι στο οποίο φωλιάζει ο άξονας μαζί με το μοχλικό και δουλεύει πολύ καλά. Αυτό είναι ίσως το Guzzi με την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά που έχω οδηγήσει ποτέ λέει ο Cathcart, καλύτερο ακόμα και από το MGS-01.

Τι μένει λοιπόν για το Alba? "Πρέπει να το τρέξουμε σε αγώνες, να το δημοσιοποιήσουμε και να μάθουμε πως μπορούμε να βελτιώσουμε το σχέδιο ακόμα περισσότερο. Ελπίζουμε να το κάνουμε αυτό φέτος" λέει ο Ghezzi. Λοιπόν μας αρέσει σίγουρα το Alba – στην Millepercento έχουν κάνει αξιοθαύμαστη δουλειά, παράγοντας ένα σπορ μηχανάκι βασισμένο σε ένα Moto Guzzi, κάτι που η ίδια η Guzzi θα έπρεπε να παράγει, αλλά αρνείται να το κάνει για κάποιον περίεργο λόγο.

Μετάφραση: Dakota Copyright © guzzista.gr
Του Μήτσου το μπλοκάκι

Πηγή: fasterandfaster.net

alba b1  10
alba b1  11
alba b1  1
alba b1  2
alba b1  5
alba b1  6
alba b1  7
alba b1  8
alba b1  9


< Προηγούμενα Επόμενα >

Σχετικοί σύνδεσμοι

Facebook google_plus linkedin Twitter YouTube Flickr Rss_feed

Online χρήστες

Έχουμε 273 επισκέπτες σε σύνδεση
Πάνω